Gå til innhold

Erfaring siste generasjon Pasast

Ranger emnet

BootFish

Anbefalte innlegg

Hei

Står på nippet til å kjøpe en ny Passat stasjonsvogn.

Det blir en 105 hk Elegance versjon (midt i mellom Trend og Comfortline).

Har hatt passat (95 mod)tidligere og har en 05 Touran nå. Har vært kjempefornøyd med begge de bilene, men jeg lurer på om noen har noen erfaring med passat fra 2005-

..::BootFish::..

08 VW Passat 1.9TDI Elegance Stv

98 Audi A6 1.8T

07 Harley Davidson XL883C

07 Baotian Retro (madammens rosa scooter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3C'en er en kjempegod bil.

Ikke vært særlig med feil på disse, men to ting kan jo nevnes.

innerste bremseklossen har en tendens til å slites ned litt raskere enn andre biler. Regner med dette er en feil fra fabrikken, og at det er rettet på. (Har ikke sett dette på nyere 3C)

Dekslene under bilen er laget av et utrolig sårt materiale, slik at hvis du kjører utfor veien f eks, kan du lett slå hull, og må bytte innerskjermer, langsgående deksler osv.

Men er en kanonbra bil!

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har en 2.0 Comfortline 2005 men det er en 3C, kjempe god bil som drar godt, ikke noen feil heller utenom bremsevesken som peip om at den måtte etterfylles en uke etter at vi hadde fylt, men det ga seg.

den funker fint med henger også.

vi importerte vårres fra tyskland så kjørte vi helt opp til tromsø, den lager lite vei støy og så er det så mange knapper og funsjkoner blant annet, spedometer på climaanlegget osv.

1989 VW Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja - nå har jeg signert på en sort 2008 stasjonsvogn. Møller hadde kun en igjen som stod på lager. Andre måtte bestilles med leveringstid november.

Den er litt mindre utstyr enn highline Touranen jeg har hatt de siste årene, men det får nå være..

Det jeg føler mangler er Cruise, Tåkelykter og el.vinduer bak, men jeg har sikker glemt at jeg mangler det om noen uker.

Da er det bare å vente på at de skal klargjøre bilen.

..::BootFish::..

08 VW Passat 1.9TDI Elegance Stv

98 Audi A6 1.8T

07 Harley Davidson XL883C

07 Baotian Retro (madammens rosa scooter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider