saminus Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Jeg holder på med en Opel Omega A-type og ønsker å komme i kontakt med andre som har en slik. Så vi kan utveksle ideer osv.... Siter Opel Omega 2.4 i 90' skal ombygges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saminus Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Her er bilde av min Opel:-) Den skal nå gjennom en laaaaaang overhaling:p Siter Opel Omega 2.4 i 90' skal ombygges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saminus Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Noen som har peiling på hvor det er mulig å få tak i styling til en A-type? Siter Opel Omega 2.4 i 90' skal ombygges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 tror du får litt mere svar hvis du legger tråden din i på OPEL omega forumet ikke Lotus ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr opel haugen Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 jeg har en opel omega a 2.3 TD caravan. med omega B2 2.6i sperre aksling og understell. Siter "DET at noen hater opel over alt annet tilsier jo bare at det er noen her som har blitt frakjørt av en..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DasAuto Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Jeg har en a omega. Med en 2,0NE motor i. Har planer om turbo eller evt planing av topp. Har ikke bestemt meg enda. Hva med deg? Siter Audi A6 2,6 V6 - bensindyret, stasbilen :) Opel Omega 2,0i - bruksbil Opel Omega 2,0i - bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Flyttet til Opel Omega forumet. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 http://www.bsbildeler.no har Lotus replikastyling. Såvidt jeg har hørt er det visst mye tilpassing. Ellers får du holde gluggene åpne etter noen som selger 3000 styling. Det jeg tenker å kanskje gjøre. Ellers er den viktigste stylingen noen fine hjul, 17 eller 18 toms. Jeg har også satt i et sportsligere ratt, ikke at det har noe å si for eksteriøret, men feelingen er gøyere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 har en omega a 3000 jeg har drivi med. har sveist myyyyyyyyyyyyyyyyyye rust og bytte fra automat til manuell. blir ox helakering ettervert. Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 http://www.wundergeil.dk har noe styling. Eller så er det enklaste å få tak i styling fra en 3000 feks. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loveopel Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 her er bilder av 3000 stylinga =) (sveis runde hjulbuer) Siter born to love and old opel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg