Gå til innhold

2*12 Kicker i kasse i Mercedes w124?

Ranger emnet


Glennern

Anbefalte innlegg

Jeg har Kickerkasse med 2*12 på 1600W, og har en Infinity Forsterker som yter 1600W.. Så det jeg lurer på er om dette klarer og spille skikkelig igjennom en Mercedes 124-sedan(?) siden det er slik bil jeg har tenkt og kjøpe meg. Vet de bilene er veldig vanskelige og spille igjennom, så lurer på om jeg må bytte ut kassa til noe litt heftigere, eller om denne klarer og spille igjennom, slik at jeg får skikkelig GOD og småheftig bass i bilen? Noen som har erfaringer o.l ang dette?:)

Takk for svar:)

- Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt)

- Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i allverden skal han med det????

Han har absolutt ingen bruk for kondensator...

 

det holder jo fint med 2*12 kickere og regner med at han skal guffe det opp på max mesteparten av tia, så for å sleppe blinkinga i lysa ol. så kjøp en kondensator så holder det fint

 

har du hørt forskjell på ett bra anlegg med og uten kondensator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det holder jo fint med 2*12 kickere og regner med at han skal guffe det opp på max mesteparten av tia, så for å sleppe blinkinga i lysa ol. så kjøp en kondensator så holder det fint
Problemstillingen her er at det er en W124... skal garantere en kondensator ikke hjelper til mye annet her enn å vise antall volt. Først må dypbassen inn i kupéen, så kan vi ta en ny tråd om kondensatorens fortreffeligheter. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt en w124. det jeg gjorde var å lage bassrør ifra kassen og igjennom hattehyllen,da vart det greit inne i bilen.

 

Men, har jo bassrør ut av kassa på sia? Da blir vell det litt feil med ett til inn i bilen?:S

- Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt)

- Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, sikt på en båndpasskasse (helt inne lukket kasse), avhengig av avstemming og antall elementer kan man legge opp flere rør til hattehylla, hver med sitt lille frekvensområde for å si det enkelt. Om de Kicker-elementene egner seg for dette, vet jeg ikke...

dualbpass3cham.gif

 

Okey, skjønner! Takk for svar:)

- Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt)

- Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår