ac\dc Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 så på side 2 at du har en 2.0E.selge?.. har fått rådebank i asconan min å trenger motor nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Den har jeg ikke lengre.. Ikke nok med at bilen ble solgt igår,men den ble faen meg STJELT igårnatt! ! ! Noe som er forbanna surt! Den nye eieren har anmeld det,men vet ikke om den er kommet til rette enda! forbanna tjuvradder! PAKK! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Nei fy faen... Da e nåke jevla drit... Faor håpa dan kjem te rette atte og ikkje reise te eit elle anna dretland... Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 leit å høre sånt skjer med en gammel opel...:( Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg