Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 har feilsøkt litt mer på bilen min, fant ut at hallgiveren var død. men hvor ligger denne? er vanvittig rotete i lednigsnettet=( noen som veit? evt. pris på denne? bilen er en audi coupe 2,3 20v. Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hallgiveren sitter inni fordeleren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hallgiveren sitter inni fordeleren. Redigering. Ser du 7A-motor. Sitter på girkassen og leser pulser fra noen triggere på svinghjulet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 takk for svar=) på girkassen ja. jeg feilsøkte da på denne kontakten som går inn på coilen. prøvde så å følge denne ledningen videre. men fant ikke ut hvor denne blei av(eller er jeg helt på jordet nå?). åssen er det da å komme til her for å skifte denne? har ikke peil på dette. hehe Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Har du tatt en feilkodeavlesing siden du mener hallgiveren er synderen? Hallgiveren er tilkoplet motorstyringen, ikke fordeleren. Har ikke skrudd på 7A, men selve sensoren ser ut som en rund initiator (noe det også i praksis er). Peker radialt mot svinghjulets bakkant gjennom et hull, lokaliseres derfor mellom motor og girkasse :) Kan se ut som dette. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 da blei jeg litt klokere.=) jeg feilsøkte på hallgiveren med en diodelampe. så den var død. har ikke tennig. da blir det å prøve å bytte denne. Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 helt sikker på at hallgiver ikke er tilkoblet fordeler på 7a? var på den 3 polet pluggen som går inn på fordeleren jeg feilsøkte. da er det ikke sikkert dette har noe med hallgiver å gjøre. hmm Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg