Gå til innhold

Fått lappen nå! Locations?

Ranger emnet

audi_a3_eric

Anbefalte innlegg

Overdrevent brug av banneord då mann:P men men;) eg e faen dritsleden i helvete!:P e dataen på jobben eg sitte på;) Var på rundt på gjæren igår, og endte opp på bryne, men har planer om lengre distanse snart;)

men e bra me kjøringen hos deg;) keep it up:)

Jepp.

Vaske-ekte bilgal trønder bosatt i Oslo/Akershus.

Når jeg har lappen går fritida ut på å plage eller skru bil =)

Mista lappen noen ganger nå, så neste gang jeg mister jeg det for 5 år =S

:worshipbm:

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tøff....

og du enda mer.

Om folk skryter over å ha mista lappen 40.000 ganger så må de få lov til det. Bare å lese videre. lol. Forum politi...

Angående plasser så vet jeg om endel på Bømlo, men ikke stavanger området. ;) Men som en sa her, ut og kjør du!!! Husker når jeg fik lappen, da var det drikking (fikk den 12 mai i russetiden, tok oppkjøring i russeklær hehe. litt skeptisk sensor kan man vel si.)

Og Allah u ackhbar sies på mange forskjellige måter, spørs helt hvor du kommer fra. Og nei, ikke si hvis du ikke mener det. Er bare dumt å se/høre.

Og ekte troende muslimer sier det som regel sjeldent.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du enda mer.

Om folk skryter over å ha mista lappen 40.000 ganger så må de få lov til det. Bare å lese videre. lol. Forum politi...

Forum politi ?

hva er gærent med å fortelle en person at han er tøff, og hvorfor blir jeg forum politi av den grunn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista lappen noen ganger nå, så neste gang jeg mister jeg det for 5 år =S

Haha... Skal vi ut og kjøre om kapp etterpå, din fjomp? Kan ringe Romerike politidistrikt på forhånd og si fra om hvor vi skal kjøre, så blir du kvitt lappen like godt først som sist ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider