Sven83 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Har brukt noen måneder på denne=) Noen tilbake meldinger på den har vært fint=) Skal på noen større felger å noen dekaler før den er ferdig... kommer flere bilder... Siter Vento tdk 1.9 Mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Tror nok de fleste her liker de bedre med gril uten emblem, uten plastikk og med mer senking............. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Likte faktisk denne veldig bra.. Større felger og kanskje litt mer sorte detaljer hadde gjort seg da, men ellers ganske fint :) Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 hehe beklager får å si det men ser ut som noen sølte hvit maling over den :D ^^ men joda ble fin , men ikke helt min stil =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven83 Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 [/img] Gjenstår bare å vente på nye felger. Siter Vento tdk 1.9 Mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 pen vento dette.penere en mange andre stygt stylede ventoer. broder holder på å bygge en ocean blå vento.nesten ferdig. Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 personlig synes jeg den var finere før alle klistremerkene. Litt for mye FnF for min smak, dvs noen år utdatert -mer inspirasjon her http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=3 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Har du et før bilde også? Sort emblem i grillen og tonede lykter hadde gjort seg, ble kanskje litt mye hvit:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Har du et før bilde også? Sort emblem i grillen og tonede lykter hadde gjort seg, ble kanskje litt mye hvit:) enig i den, sku hatt no mer sort. Fått litt kontrast, dørhåndtak, og grill hvertfall. Kansje også sort rundt hele (lister, fanger) Men den kan jo bli skam tøff, kvitt er tøft , stå på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 enig at det med dekalene ikke var noe særlig,men ellers har jeg sett verre Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hva kan jeg gjøre for å få litt mer hester i en vento 1.9 tdk motor? Synes 75 gamp er LITT lite :( Noen forslag? Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hva kan jeg gjøre for å få litt mer hester i en vento 1.9 tdk motor?Synes 75 gamp er LITT lite :( Noen forslag? Billigste og enkleste er å selge bilen du har og kjøpe en med mer effekt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 justere trykk på turbo og pumpe å montere ic...;) enkelt å greit åsså blir det litt mere sprut i den..ta en prat med kh i mosjøen..han lader 2 bar å null turtalsperre,går som f Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hvem er kh? :p Er montering av ic vanskelig med tanke på rørene til ic`n da? Skjæring av noe slag? Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 oi...det er kh racing i mosjøen...tror det var khracing.com vest eg ikke husk feil...hakke peiling på sånn ic montering osv,kjører 90hk tdi selv,bruker så lite diesel att jeg forlanger ikke att den skal gå godt;)hehe Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg