Mustang95 Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hallo!! Da må man jo liksom reise seg opp og gå heeelt til bilen da. Dæven, slitsomt dette jo. Og en annen ting, om folk ikke dro med en gang siden det bare er noen biler der så blir det en del til slutt ;) Som vi f.eks ser på Ingerstrand treffene, samme bilen kommer og drar flere ganger i løpet av den tiden vi er der, men men. Have fun :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjee Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Alex: der er jeg faktisk meget enig. når folk har den innstilingen så ber du om det selv på en måte. tror ikke alle var like giddalause som tonje når de dro til obs.. er bare å flytte ræva opp fra stolen og ta en tur ;) slik det blir folk av. og det er 100% mulig for at det kan bli like mange som på obs som det kan bli på jessheim nå. kanskje dobbelt? hvem vet .. så lenge folk orker å løfte rompa si opp fra stolen og komme så er det masse muligheter :) så vi ses der som sakt og SPRE ORDET OM MEGA MEET PÅ JESSHEIM XXL BYGGET jeg var faktisk på obs tenk :P var det på obs i lillestrøm for noen år tilbake som vekket min intresse for street-meets- :P og det er store muligheter for at jeg dukker opp her å :P men for all del, jeg håper jo på at det skal bli like stort som på obs, triaden, ikea osv, men jeg tror faktisk ikke at det blir så stort, får håpe jeg blir posetivt overasket :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjee Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 da ser det ut som jeg å ei vennine kommer oppover :D slang ut en tråd på GGF (girlsgofast) om det også... så får håpe noen av jentene derfra dukker opp også :D da håper man på sol, masse liv, sosiale gleder, og masse latter.. :D håper alle ser bort fra mine " negative" innlegg og dukker opp for det... ta med deg venner, kjærster, barn, familie osv også blir det en kjempe kveld :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R8228R Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 da slenger vi det ut til gutter og jenter i sgcc også da vet du..... filmer som vandlig og lager ett eller annet ut av dette..... blir bra og legger det samtidig ut på div forum ...... Siter rayol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 da ser det ut som jeg å ei vennine kommer oppover :Dslang ut en tråd på GGF (girlsgofast) om det også... så får håpe noen av jentene derfra dukker opp også :D da håper man på sol, masse liv, sosiale gleder, og masse latter.. :D håper alle ser bort fra mine " negative" innlegg og dukker opp for det... ta med deg venner, kjærster, barn, familie osv også blir det en kjempe kveld :D Ja detta var mye bedre :) blir nokk en herlig kveld detta ... vi gleder oss alle sammen :) virker som det kommer en del folk også så er bare å puttre bortover og komme :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorty Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 kommer vell en tur med s13 min;) skal få med meg så mange folk som mulig.. kan noen si meg hvor XXL bygget er? er ikke så godt kjennt oppi der, selv om jeg bor like ved årnes;) hehe Siter Nissan 200sx s13 Ford Sierra 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 detta blir en av de beste treffa håper jeg på. Jeg skal hvertfall ikke spare på noe, har 2 nye bakdekk i garasjen så her er det bare å kjøre på :worshipnissan SGCC!!!!!!!!!!!!!! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samejon Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Hvorfor kan man ikke bare ta dette treffet på biltilsynet med det samme da :P Er jo 100 meter borti gata, hehe. XXL bygget ligger "inn i skogen" ved mækkærn. http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=2&companies=&q=brages+veg&imgt=MAP&id=a_1781080&n=60.1855222173443&s=60.1537416986713&e=11.1845006522722&w=11.0945005836897&panX=146&panY=106&tool=pan&scrollX=0&scrollY=0&zoomFactor=undefined Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 kommer jeg skal prøve og få flere med jeg, håper på bra vær, blir vel bra om man ikke tar regne dansen,:hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Veibeskrivelse: kjør til Mcdonald's / shell rett ved Gardermoen raceway. tror nesten alle vet hvor det er. istedenfor å ta av ved rundkjøringa der man skal til gardermoen raceway så kjøre man bare rett fram istedenfor å ta høyre, da vill man se xxl lagerbygget på venstre hånd. Letter forklart: kommer man til shell/mcdonald's. så er det bare rett fram i de 2 rundkjøringa og så er xxl bygget på venstre hånd :) da ses vi der :) snakkes imens Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Det er Esso og ikke shell... hehe... Trur jeg dukker opp, ser an været.. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 drit i været kom uannsett ;) iallefall min innstiling :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 bare polere bilen bra nok, så legger ikke regnet seg på lakken :happyhappy: Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_19 Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 jeg tar meg turen oppover jeg, problemet er at jeg må få lånt en bil oppover, kansje av raymond, titus. clutchpumpa og slavepumpa må byttes ut isåfall på mr2'n og nå er bilen parkert for ombygging:P men ses 18:00 på shell strømmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 jeg tar meg turen oppover jeg, problemet er at jeg må få lånt en bil oppover, kansje av raymond, titus. clutchpumpa og slavepumpa må byttes ut isåfall på mr2'n og nå er bilen parkert for ombygging:P men ses 18:00 på shell strømmen jeg er på strømmen kl 18! men gearkassa tok natta i går så får bare jobbe som faen med den:S:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg