titus41 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Berntsen: er det du som har så og si jævlig lik golf 3 som meg? du sto på shell strømmen også litt over 6 tia? før du og var på jessheim. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Er han det, Andreas ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 hvor ble det av preluden din a alex? hørte no rykter om en vindusvisker? haha bra treff, mange som møtte opp. var det noen som fikk med seg drag mellom meg og en bulkete 520 E34? =P Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 synes jeg så en sliten s14 feis oopover veien der ja :P hehe Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 synes jeg så en sliten s14 feis oopover veien der ja :P hehe haha, gira på 2500-3000 runder... =P men så du tilbake da? det var mer reelt, sett bortifra at jeg kanskje starta litt før =P fått ordna no andre dekk ell? Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 åjada, var på nissan i dag og fikk lagt om. Så nå er det ny gummi bak =) Kommer du på strømmen i kveld så kan du få hjulbolta dine Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 hvor ble det av preluden din a alex?hørte no rykter om en vindusvisker? haha bra treff, mange som møtte opp. var det noen som fikk med seg drag mellom meg og en bulkete 520 E34? =P "Under oppgradering" haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Knall bra treff!! Masse folk og god stemning:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Men, var der en tur å kikka på søndag, og det så ikke helt bra ut! Hadde nok vært lurt om alle hadde tatt med seg søpla si hjem igjen etter en sånn kveld... Er kanskje litt lettere å arrangerer noe sånt igjen på samme sted da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 seriøst tenk når dere kaster søppel . er jævlig idotisk og utenksomt og bare kaste det fra seg.. putt ditt eget søppel i bilen og kast søpla på bensin stasjon i søppeldunken etterpå kan da ikke være så vanskelig :) iallefall knall bra treff:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hehe..Dere som burnet der ute,håper at dere veit at det er overvåkningskamera montert flere steder rundt bygget..Og hvis XXL folka så alle burne merkene og søppla,så tar de nok med saken videre til onkel politi.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hehe..Dere som burnet der ute,håper at dere veit at det er overvåkningskamera montert flere steder rundt bygget..Og hvis XXL folka så alle burne merkene og søppla,så tar de nok med saken videre til onkel politi.. :( ja, mye at de gidder Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hadde vært glad jeg hvis noen imprignerte plassen min med gummi før vintern :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Hehe..Dere som burnet der ute,håper at dere veit at det er overvåkningskamera montert flere steder rundt bygget..Og hvis XXL folka så alle burne merkene og søppla,så tar de nok med saken videre til onkel politi.. :( Seriøst :P jeg tror nokk de heller hadde ringt politi da saken hadde skjedd enn å bruke tid på å sende inn video på det der.. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 nesten litt dritt at jeg ikke var der ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg