Margido Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Ja som topic, noen som skal? Skal selv idag til tyrkia, nærmere bestemt Alanya. Anyone else? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Alanya er digg sted, sjipt at det er så mye drit i vannet der, men billig og bra! :D Robinhood er verdt å stikke innom iallefall. Skulle gjerne dratt til syden en tur selv, men er overlassa med arbeid så blir nok hjemme på Hamar. Noe forresten bank/billån setter veldig pris på :( Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 skal til leiligheten på cleopatra beach i alanya i slutten av sommeren. kan jo også anbefale james dean discoteket, og queens garden er vel det gøyeste stedet jeg har vært å drukket til nå i alanya. ligger midt i partydelen av byen. er ganske fete shows og underholdning samt spinnville kelnere. ellers hvis du holder til langs cleopatra beach, gå på de små lokale pubene å ha vors:) 10ganger billigere der enn i "byen" hvis du tenker litt økonomisk:) er forøvrig happy hour fra kl 8 til 2 der hver dag stort sett overalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigerboy Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Kom hjem fra Kypros klokka halv 5 i natt. Vært der i 2 uker. Flott vær hele tiden og bodde i Agia Marina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Hvorfor reise til syden? Er 30 varmegrader i Bergen jo.. :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Jeg skulle egentlig vært i Italia fra 04. til 20. men så blei det til at jeg fikk sommerjobb i stedet. :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 skal til bulgaria på tirsdag:) noen flere som skal dit?:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Skal til Lanzarote den 10 :) Enig med turbotassen forsåvidt, tåler jo så vidt varmen er hjemme og nå lurer jeg jammen meg på hvordan jeg skal håndtere varmen i syden! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 skal til bulgaria på tirsdag:) noen flere som skal dit?:) Har en kompis som var en uke i sunny beach, var vist helt rått med party, babes å billig drikke overalt! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Nei,sorry! Skal ikke til syden.. Drar nordover jeg :) I nord-trøndelag så er det også billig drikke og babes overalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 I nord-trøndelag så er det også billig drikke og babes overalt! Nå har du nok forveksla med Hamar babyhmm? Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Nå har du nok forveksla med Hamar babyhmm? Hehe, i Hamar er iallefall mange lett på tråden :thanks Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Jeg skal til Spania :) Eller nermere i august- eller litt utover. Spania, torevieja, nært alicante :) Flott plass :) Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 jeg vil til hamar!! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 har vært 2 uker i Tyrkia, Alanya 28 Juni- 12 Juli. Va Kjempedigg, kom i kontakt med 2 kelnere på en restaurant, som inviterte meg på Fotball, kunstgress, med tak over:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg