wicky124 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Vært i alanya i tre uker totalt dette året..artig sted... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-ugla- Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Drar til Tyrkia i morgen, med fly fra vigra til et sted som heiter Side eller noe slikt tror jeg :P Siter X Vw santana cl 84 X Opel omega 2,5 95 Borgward isabella 1960 Total restaurering Opel Omega 2.5manuell cd 95 Peugeot 406 svti 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Side er ikke lange biten fra alanya...20min med bil:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Er tyrka svæært populært for tiden? Var der for en del år siden, KANON sted :D Storkoste meg med høflige kelnere / de som eide plassen. Inviterte meg og familien til et cruise som også var flott :) Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyvlin Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 drar til magaluf i natt.. 1 uke med morro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Jeg skal til Spania :)Eller nermere i august- eller litt utover. Spania, torevieja, nært alicante :) Flott plass :) Jeg og dama reiser dit imorgen, familien min har hus der, men er første gang jeg drar dit :) Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Har selv vært i Alanya i 2 uker, var to fine uker, bortsett fra at jeg ble forkjølet av AC'en da det var så varmt ute at man måtte pøse på med kulde inne om natta ( :D ), og at man måtte svømme slalom mellom bæsj når man badet. Ellers var det kurant, ble kjent med en kar som kjente sjefene på bl.a Robin Hood, James Dean og London Underground, så der var vi mye og fikk gratis drikkevarer. Queens Garden var den faste vorsebaren, utrolig hyggelige servitører og de er generøse på drikket når man blir kjent med de ;) Utrolig deilig det var å få gratis båttur en av dagene også, fikk et sted på båten helt for oss selv. Deilig! En annen setback var at en av resepsjonistene på hotellet vi bodde (Villa Sunflower) var et skikkelig rasshøl og sa fuck you stadig vekk når vi spurte om nøkkelen til rommet etter å ha kommet hjem fra byen, men prata med sjefen og han fikk sparken etter første uka, så da var det greit. Edit: Glemte å si det var i fjor! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg