Volvo d6 Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Eg skal sette turbo på ein gammal datsun diesel og lurer på om det går ann og skjære ut en brakett fra en annen eksosmanifold og sveise den på nytt inn i den andre? Det er et vanlig kempi apparat:worshipnissan . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Bump jeg har sveiset i eksosmanifold med turbo med hell før, brukte bare vanlig mig apparat med co gass det var da vanlig stål mot manifold, som er støpt stort sett holder ennå det, er vell 1.5år siden nå Siter saab 900 8v turbo 155hk 240nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Jeg har sveist i det jeg også. Bruke elektrode og støpejernstråd. Funker sikkert med mig også, sett at folk har brukt tig og. Noen råd: Slip ett en fuge,gjør godt rent. Evt forvarm røret. Sveis bare en liten bit omgangen. IKKE KJØL NED MED VANN TIL SLUTT= sprekk.... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg