Inane Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Første dagen... 1.2L til 2.0L firesylindere. Helt greie biler som faktisk ruller bra ved ca 130km/t. De mangler da en del sikkerhetsutstyr som for eksempel airbag osv. Omtrent hver andre person hadde en slik en, og alle taxier var av denne typen. Senere i ferien var vi i Ekatrinburg, en storby ved uralfjellene. Der fant jeg denne doningen stående å summe utenfor en av de større bankene i byen. Eieren eller andre personer som kunne være relatert til bilen var ikke å se noen plass... Bare for å ha det klart, dette er ikke noe vanlig syn der borte, og det var plenty med russere som også snudde seg etter denne. Jeg mener å tro at det er en bently eller noe, men da igjen er jeg ingen ekspert. Fet bil er det ivertfall. Litt annen standard hos bussjoførene i russland... Legg merke til sneipen.. Bussen var av typen koreansk industriavfall der speedometernålen hadde streiket, kilometertelleren hadde stoppet (på 495000!!!). Støvskyen som kan sees lengre framme skyldes folk som kjører på sidene i SUVer. De raste bokstavlig talt forbi. Mange Audi Q7, Dodge RAM, Jeep osv... Veldig gøy å observere forskjellene mennesker imellom der borte. Veistandarden var også noe for seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Jeg mener å tro at det er en bently eller noe, men da igjen er jeg ingen ekspert. Er nok dessverre bare en Chrysler 300C. Fet post! :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 tøff post:D Den Chrysler'n var rå! Og foresten, 495 000km er ingenting for en buss:P jobber med trondheim bybusser og flere av våres scania-busser fra ca 1995 har nesten rundet millionen. og fremdeles gode som gull. bare en del bulker:D Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inane Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 tøff post:D Den Chrysler'n var rå! Og foresten, 495 000km er ingenting for en buss:P jobber med trondheim bybusser og flere av våres scania-busser fra ca 1995 har nesten rundet millionen. og fremdeles gode som gull. bare en del bulker:D Okai! Trodde 450k var en del... I stand corrected. Jeg må si at turen til russland var en av de mest interessange jeg noen sinne har vert på. Det å kunne farte litt rundt uten en guide å se Russland slik som det er er virkelig spennende. En annen ting som forbauset meg i stor grad var hvor godt utbygget kollektivtilbudet var. Billig var det også, selv for den gjennomsnittlige russeren. De hadde ett system som gjorde at en kunne unngå å stå på bussen da man kunne bestille sete på forhand (for ett lite ekstrabeløp). Politlige var bussene også, jeg var der borte i over tre uker, og vi tok bussen stort sett hver dag, og bussen var ikke forsinket en eneste gang. Og dette er snakk om utenfor bykjernen. Vi bodde i en middels landsby omtrent tre-fire mil fra Ekaterinburg. Det tilsvarer Sotra-Bergen! I sentrum var det enda mer imponerende. De gikk det "maxitaxier" hele tiden fra forskjellige punkter i byen. Disse var bortimot gratis. tror det koster ca 10rubler (2,50 norske) å sitte på, og da kunne man velge hvor langt man ville sitte på. I tillegg var det trikk, busser og taxier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greger1987 Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 la merke til impreza'n bak chrysler jeg:P hehe Siter Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Chrysler'n var jo FEIT da! Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exs Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 vikti og sladde skiltene ;) kan jo hende noen vil spore de opp og reise til russland og stjele de :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 vikti og sladde skiltene ;) kan jo hende noen vil spore de opp og reise til russland og stjele de :P Evt. redd for at russiske gangstere skal komme hit å stjele bilene hans.. ^^ Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg