Tore Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 skal kjøpe senkefjører men lurer på om hvor mye jeg burde senke den med tanke på at jeg skal ha på 235-35-19" dekk på den. det er uten sportsunderstell så den er forholdsvis høy. lurte litt på 30mm fra nbs eller blir det for lite? og en ting til. skal ha resikulert dump til den. men veit ikke hva jeg burde kjøpe. er ute etter en som ikke gir fra seg veldig mye lyd. men litt så det ikke blir for jalla Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 og en ting til. skal ha resikulert dump til den. men veit ikke hva jeg burde kjøpe. er ute etter en som ikke gir fra seg veldig mye lyd. men litt så det ikke blir for jalla hvilke trykk kjører du på? jeg kjører på 1.1-1.2 max med forge 007 og får ikke noe særlig lyd av den med vanlig pådrag og giring. men om du vil ha litt oppmerksomhet av og til er det null problem å gi på litt og få mye lyd http://www.turbofun.no/product/436452/ForgeMotorsport_ForgeMotorsport_07_Resirkulerings_ventil.html kjøpte min fra den turbofun.. kjempeservice og jeg fikk den etter 2 dager Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 okay. jeg har orginalt trykk. og hva er forge :p det lønner seg kanskje i chippe først da. men har sett flere har en blå en fra tyrbodynamics er den grei? fint om noen har erfaringer med senkefjører også :) Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg