Tdi_Kimmi Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 På min 1993 volvo 850 må jeg bytte lambdasonde, er det noen som vet hva de forskjellige fargene betyr? 1 gul 1 rød 1 hvit 1 svart på den jeg har kjøpt er det 2 hvite 1 grå 1 svart Hvordan skal jeg kople?? den lambdasonden jeg har kjøpt er av merke ntk(ngk) Håper noen kan hjelpe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Hvorfor må du koble på den måten? Er jo kontaktstykke til den. Eller kjøpt uoriginal? Kjøp original og slipp kabelrør :P Kosta litt over 500 smackers når jeg handlet Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimera Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 fant du ut hvordan du koblet den? eller er det noen som vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg