Tdi_Kimmi Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 -------------------------------------------------------------------------------- På min 1993 volvo 850 må jeg bytte lambdasonde, er det noen som vet hva de forskjellige fargene betyr? den som satt der hadde følgende ledninger: 1 gul 1 rød 1 hvit 1 svart på den jeg har kjøpt er det følgende ledninger: 2 hvite 1 grå 1 svart Hvordan skal jeg kople?? den lambdasonden jeg har kjøpt er av merke ntk(ngk) Håper noen kan hjelpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Er du sikker på at du har fått riktig sensor? Fargekombinasjonen på den gamle sensoren din virker mistenkelig som en titaniasensor, mens den nye virker som en zirkoniasensor. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tdi_Kimmi Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Er du sikker på at du har fått riktig sensor? Fargekombinasjonen på den gamle sensoren din virker mistenkelig som en titaniasensor, mens den nye virker som en zirkoniasensor. jeg fikk bare beskjed om at så lenge det var en 4 pol så var de like jeg..hmm... fikk bytta til en med like farger i dag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Jeg sjekket litt mer etter at jeg postet, og det finnes faktisk volvo med titaniasensorer. Jeg trodde det var et sært Opel- og til dels Nissanfenomen. Får håpe du har fått riktig nå da. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Jeg sjekket litt mer etter at jeg postet, og det finnes faktisk volvo med titaniasensorer. Jeg trodde det var et sært Opel- og til dels Nissanfenomen. Får håpe du har fått riktig nå da. Honda også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tdi_Kimmi Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 vi får se i morgen,ny avgassmåling da :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racekiller Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 Hei, har kjøpt biltema sin lambdasonde med 4 ledninger til min 2001 opel zafira, lambdasonden har 2 kvite ledninger, 1 grå og 1 svart, på den orginale er det akkuratt same fargene, så eg kobla den nye over på org. kontakt, men får bare feilkode alikevell, har noen eit godt råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg