no_id Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Kansje litt rart å sammenligne to så forskjellige biler, men saken er den at jeg er på utkikk etter noe sportsaktig til en overkommelig pris og på min vei er jeg kommet over en 197X Jaguar XJ 12 med samme pris som en av 198X 944 jeg så på. Det er jo ikke en slik bil i det heletatt jeg var på jakt etter, men jeg får jo mye mer motor en 5.3l V12 istedet for Porschens 2,5l R4? Den må da være artigere å kjøre enn 944'en? Det som er kjipt med den (XJ12) er at det er aurtomatgir. Så har jeg tenkt at jeg ikke trenger en så stor bil... Hvilke tanker hadde dere gjordt dere omkring et slik valg, hvilken er den artigste bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 I disse tider med dyr bensin kan det kanskje være lurt å kikke på drivstoffforbruket: Jaggen bruker fra 1,5 til 2,7 liter på mila hvis motoren er som ny (noe den neppe er er i en så gammel bil). Porschen klarer seg med fra 0,7 til 1,2 liter på mila. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg