Gå til innhold

Slitt lakk 1,5 år etter lakkering på Bilia

Ranger emnet

Strato

Anbefalte innlegg

Etter hærverk på panser og på hele venstre side måtte jeg få dette lakkert opp igjen. Jobben ble gjort på Bilia i Drammen den 10. oktober 2006 og det så greit ut.

Etter nærmere sjekk av fronten nå så ser jeg at det under grillen flekkvis nå kun er grunning igjen i tillegg til at det bobler enkelte steder. Jeg var nede og snakket med verksmesteren som pekte ut et par steinsprut og skyldte på dette, noe jeg ikke ville godta. Et par steinsprut skal da ikke være skyld i at det ikke er lakk igjen. Det så meget tynt ut. Har da ikke gjort annet enn å vaske den med skånsomme klutbørster og høytrykk.

Jeg skal ned igjen i dag på lakkeringsverkstedet til Bilia med verksmesteren og høre igjen hvordan dette kan skje. Dette kan da ikke være normalt? Var da ikke slik før hærverket og omlakkering?

Legger ved noen bilder.

n527335905_987583_2472.jpg

n527335905_987585_3008.jpg

03 V70 D5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør et uavhening verksted.

Dem vil nok antageligvis si det samme.

Hvor er det det mangler lakk ?

Litt vanskelig å se på bildene.

Hvor var skadene dem repparerte.

Var det fremme ved panseret.

Trolig at det er orginallakken som har skadene på seg.

Mulig dem har sprøytet hele panseret.

Men tvilsomt dem har gjort noe mer enn å matte ned klarlakken.

Der framme.

Og ettersom lakken fortsatt ikke har "løftet" seg.

Har dem gjort jobben sin. Og det er orginalt lakken som har sviktet.

Vansklig å si helt sikker.

Er skadene, direkte der skaden var opprinnelig.

Altså i det område dem repparerte?

Audi V8, There is only one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider