Gå til innhold

ProDriver arrangerer kjørekurs på isbane

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Originally posted by FSR

Må nok vente til isen blir klar og været stabilt dessverre ;)

dere skal ikke ha noe trening hos hebbe dere da. sån som be-4-you skal ha

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SnoStorm

dere skal ikke ha noe trening hos hebbe dere da. sån som be-4-you skal ha

Ikke i ProDriver regi, men mulig Kamikaze Drifters arrangerer treningssamling? ProDriver er litt mer omfattende og retter seg også mot bedrifter. Derfor et skikkelig opplegg på fjellet fremfor det samme som alle andre :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robhaugen

Dette kunne bok vært både gøy og lærerikt..

Men... jeg tviler på at jeg gidder å kjøpe vinterdekk bare for dette.. så gøy er det neppe ;)

vinterbilen min er FWD så da forsvinner mye av vitsen, spesielt siden jeg vil/skal/må lære RWD.

Vinterdekk finner du på høggern. Finn noen gamle piggdekk med flest mulig pigger inntakt. Vi skal på isen, så det er glatt uansett :D

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hva om man ikke vil overnatte på det hotellet går det annd det blir redusert pris.

Dette er i uka ikke helgen.

Det står anbefalt å komme med den bilen du bruker til daglig hvordan er det hvis vi kjører ut er det mulighet får å få bulk. eller er banen så snill at den ikke gir noe bulker.Jeg vil helst ikke bulke bilen til dagllig bruk.

Må bilen ha skilter som jeg møter opp med????

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil dessverre ikke bli billigere dersom man velger å droppe overnattingen. Rommene er allerede kjøpt og betalt og vi håper flest mulig tar seg fri fra jobben noen timer dagen etter slik at vi kan ha en hyggelig aften på hotellet.

Banen vil forhåpentligvis bli bred og fin med myke brøytekanter, så noen stor risiko for plateskader blir det neppe...

Imidlertid er ikke det med egen bil noe krav, kun et tips ettersom det er mest relevant å lære den bilen å kjenne. Men for all del, alle står fritt til å bruke den bilen de vil, forutsatt at den har skilter og oblater. Prøveskilter er ikke tillatt.

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott arrangemang og tiltak..

Dette hadde vært drit tøft.... hadde jeg bare hatt så mye penger å bruke på det.........:(

Men jeg får bare vente og håpe på at dere skal arrangere noe bane kjøring i vinter oxo :D

Ellers så driver vi å prøver å få til noe selv

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=21298

men dette blir jo ikke kjøre kurs og sånnt som dette opplegget da...

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider