ole180 Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Sendte ein mail til protrim ang kjøp, men har ikkje fått noe svar, kan jo ringe, men er aldri hjemme når dei har åpent, og er ein smule vrient å ringe på jobben..... (sure sjef!!!) men er dei trenge til å svare? eller sjekke di ikkje mailane sine?... Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 kanskje de ikke skjønner haugesunds-dialekt? :D hehe! Nei, har aldri handla fra dem... men ring dem i lunch-pausen da vel! DET kan ikke boss'en din si no på.. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Ja, den lille hjerne kapasiteten min kom på det etter at eg hadde skrevet dette innlegget;) men trur eg skrei på bokmål, eller var d nynorsk? va sikkert litt av begge deler, men nåke har di nok ikkje forstått, om det er å lesa elle å åpna mail det vett eg ikkje^^ Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Ring. Det er det beste, men du må smøre deg med tolmodighet. Er ikke noe å si på servicen når du endelig får svar. Ok priser har de også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 okey, skal prøve å få ringt dem:) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg