Rattatta Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Fant en liten rustblemme under den nederste lista på min 98mod a6... Reiste til audi-forhandleren, der de oppdaget at det var rust bak alle fire listene... altså alle fire dørene. Har time i august, de bytter alle dørene. Blir uten bil i 2 uker, men men, blir jo fin da. Mvh Rattatta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 hmmm kansje eg og sko tatt bilen min te audi mye rust på dørene mine og a6 22,5 tdi 98 mod:worshipnissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Gleder dette også vis bilen er importert? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 bare pass på at bilen ikke har vært lakkert hos en en forhandler utenom audi,da gjelder ikke garantien. det tilfellet har jeg vært bortig på min 98 mod.:-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattatta Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Ja det gjelder for importerte biler også ;) Jeg har det. Mvh Rattatta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Grunnen til at det også gjeller import biler er at denne garantien er fra fabrikk. Altså er det ikke noe møller selv gir. Nybilgarantien er også fra fabrikk i 2 år, også suppelerer møller med å gi det siste året! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Det dere sier er at vis jeg finner rust på hjulbuen bak på en 99mod audi A3 så er det bare å dra opp å si i fra? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Fant en liten rustblemme under den nederste lista på min 98mod a6... Reiste til audi-forhandleren, der de oppdaget at det var rust bak alle fire listene... altså alle fire dørene. Har time i august, de bytter alle dørene. Blir uten bil i 2 uker, men men, blir jo fin da. Mvh Rattatta. Grattis da, endelig noe som funker. :) Har selv hatt trøbbel med at garantier og forsikringer ikke virker som de skal, så det er bra å lese at det faktisk funker for noen da. :) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Det dere sier er at vis jeg finner rust på hjulbuen bak på en 99mod audi A3 så er det bare å dra opp å si i fra? Stemmer det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Stemmer det!! Da skal jeg si i fra til bror. For der har vi funnet rust bobler på den ene bakskjermen. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Fikk her nylig beskjed fra merkeverksted om at de dekket lakkeringsarbeid på dørene og bakluka på min A6 2,5tdi Quattro 2000 modell. Er selvfølgelig glad for det, men kunne vært sånne ting foruten da jeg heller vil ha en bil der lakk og grunnarbeid er iorden. Men uansett en fin garanti som Audi har Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg