Gå til innhold

Trafikk i Oslo

Ranger emnet

Ezo

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan trafikken er i Oslo om:

Jeg kommer fra Ryen og skal mot Osls vest / skøyen området, gjennom tunellene om morningen.

og:

Jeg kommer fra Oslo vest / Skøyen og skal opp mot Ryen, og vidre mot oslo sør om ettermiddag, etter jobb altså.

Tenker på hvor lang tid det tar i vanlig kø, ikke nå, nå som det ikke er noe som helst kø.

Jeg kjører daglig fra Oslo Sør til Økern området, og vet det står stille til og fra Ryen og sørover, men hvordan går trafikken fra Ryen opp mot skøyen?

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går rimelig tregt på ettermiddagene fra ullevål i hvertfall. Køen begynner som regel ved tunnellen rett etter ullevål stadion, og begynner å løse seg opp ved avkjøringa mot gardermoen, alnabru.. Men er fortsatt litt kø etter dette på fredager og andre "populære" dager.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre, men du beskrev også kanskje 1/4-del av alle Impreza GT'ene og :P

Og bare for å skryte litt:

2628796966_b25ba1d816_o.jpg

2627978911_dde1caeab3_o.jpg

Og husk folkens, det er bare høffelig å tute og hilse på med-bilentusiaster :P

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre, men du beskrev også kanskje 1/4-del av alle Impreza GT'ene og

Da beskrev jeg den dårlig, for den skilte seg ut i forhold til 3/4 av alle andre Imprezaer i Norge pga heftige felger og SKIKKELIG senk + at det fatisk var en wagon, ikke sedan.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider