Ezo Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Lurer på hvordan trafikken er i Oslo om: Jeg kommer fra Ryen og skal mot Osls vest / skøyen området, gjennom tunellene om morningen. og: Jeg kommer fra Oslo vest / Skøyen og skal opp mot Ryen, og vidre mot oslo sør om ettermiddag, etter jobb altså. Tenker på hvor lang tid det tar i vanlig kø, ikke nå, nå som det ikke er noe som helst kø. Jeg kjører daglig fra Oslo Sør til Økern området, og vet det står stille til og fra Ryen og sørover, men hvordan går trafikken fra Ryen opp mot skøyen? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Det går rimelig tregt på ettermiddagene fra ullevål i hvertfall. Køen begynner som regel ved tunnellen rett etter ullevål stadion, og begynner å løse seg opp ved avkjøringa mot gardermoen, alnabru.. Men er fortsatt litt kø etter dette på fredager og andre "populære" dager. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Litt OT, men Impreza'n din er ikke tilfeldigvis en blå stv. med real senk og gullfelger(type japsefelger)? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Desverre, men du beskrev også kanskje 1/4-del av alle Impreza GT'ene og :P Og bare for å skryte litt: Og husk folkens, det er bare høffelig å tute og hilse på med-bilentusiaster :P Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 å sitte å stampe i kø på ring 3 så finnes det andre alternativer.. føles ihvertfall at det går fortere når man kjører hele tiden :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Desverre, men du beskrev også kanskje 1/4-del av alle Impreza GT'ene og Da beskrev jeg den dårlig, for den skilte seg ut i forhold til 3/4 av alle andre Imprezaer i Norge pga heftige felger og SKIKKELIG senk + at det fatisk var en wagon, ikke sedan. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg