Rattatta Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Sikkringen til parklys og lys bak (venstre side) ryker med en gang... Men parklyset slår inn når jeg presser inn bremsepedalen. Må være en overledning av noe slag? Noen som har peiling\erfaring? mvh Rattatta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 høres veldig ut som en kortslutning av noe slag her ja. Må nesten bare gå over kontakter og ledninger. :) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattatta Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Satte i ny sikkring, etter å ha tørket ganske godt opp etter vannlekasjen. Nå fungerte alt. Men etter en kjøretur var sikkringet gått. Ny sikkring igjen, ute å kjørte.... "lekte" masse med lysa men denne gangen gikk ikke sikkringen??? Kan det være at det er\har vært litt fukt i ledningskablene under passaskjersetet ??? (der vannlekasjen var) Mvh Rattatta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattatta Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Finner ut at den ettermonterte "cruse-kontrollen" er montert til venstre hendel, crusekontrollen har også fjusket litt i det siste. Og når sikkringen går skjer følgende : Jeg tråkker inn bremsepedalen rett før oppstart, da kommer den alarmlyden på et sekund eller to. ( Den som piper når du har glemt lysene på ) - Nå er sikkringen reist... Venstre kjørelys bak virker ikke, og park venstre fremme virker bare når jeg tråkker inn bremsepedal.... Kan det være at enten lysbryteren eller venstre hendel ikke er helt 100% ??? Merkelig nokk ryker den ikke hele tiden, bare av og til... Noen som har peiling? Mvh Rattatta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattatta Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Det var en feil i bremselyspæren som var årsaken til det hele... 1300 kr i feilsøking. mvh Rattatta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg