Kristian_E Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Hei! Noen som har god erfaring med rensing av seter? Har noen stygge flekker jeg vil ha vekk, og kunne tenke meg å prøve å sloss litt med dem selv før jeg evt. får betale noen for saken. Hvilke produkter bør jeg bruke? Hvordan går jeg frem? Noen med erfaringer som har noen tips?:) Kristian ( Bør jeg legge dette spm på et annet forum? I så fall hvilke er det god respons på?:] ) Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Damprenser/vasker og Vanish spray! :D Fjerna iallefall de flekkene jeg hadde på et sete. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Damprenser/vasker og Vanish spray! :D Fjerna iallefall de flekkene jeg hadde på et sete. Åssen funker den damprensen da? Dyre greier? :] Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Åssen funker den damprensen da? Dyre greier? :] Fyller på vann i beholderen, venter til den når rett temperatur og så spruter den ut masse damp. Aner ikke hvor mye noe sånt ligger på i Norge, dette er noe vi (altså familien) kjøpte i Frankrike for 6-7 år siden. Men det er genialt for å fjerne f.eks. mugg og tøffe flekker. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg