Gå til innhold

Skrytetråd - Min carputer med bilder!

wanna-b

Anbefalte innlegg

Her kan alle som har bygd carputer poste bilder og info.

Og jeg får muligheten til å skryte av min ;)

Har en laptop under setet, med s-video utgang. Bruker en s-video -> kompositt adapter for å få bildet på skjermen. Bruker en slik her http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12561 for å gjøre 7" skjermen min trykkfølsom. Programvaren er Roadrunner (gratis), utrolig mange funksjoner og muligheter i det programmet, anbefales STERKT! Lyden går gjennom min cd/dvd spiller av merket JVC i hanskerommet, som fungerer som forsterker.

Den glassplata er den trykkfølsomme skjermen jeg legger mellom lcd huset og lcd panelet.

109845-DSCN1203.JPG

Slik ser hovedmenyen ut

109846-DSCN1211.JPG

Slik er musikkavspilleren

109847-DSCN1212.JPG

109848-DSCN1213.JPG

Nissan Micra K12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 weeks later...

Hadde du fått dash og plasten rundt skjermen i ett og samme stykke (sparkel..) så hadde det hele sett litt mer OEM ut.

Fint at andre får opp øynene hvilke spennende muligheter carputer gir. Har snart brukt det i 4 år og er kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
Her kan alle som har bygd carputer poste bilder og info.

Og jeg får muligheten til å skryte av min ;)

Har en laptop under setet, med s-video utgang. Bruker en s-video -> kompositt adapter for å få bildet på skjermen. Bruker en slik her http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12561 for å gjøre 7" skjermen min trykkfølsom. Programvaren er Roadrunner (gratis), utrolig mange funksjoner og muligheter i det programmet, anbefales STERKT! Lyden går gjennom min cd/dvd spiller av merket JVC i hanskerommet, som fungerer som forsterker.

Den glassplata er den trykkfølsomme skjermen jeg legger mellom lcd huset og lcd panelet.

109845-DSCN1203.JPG

Slik ser hovedmenyen ut

109846-DSCN1211.JPG

Slik er musikkavspilleren

109847-DSCN1212.JPG

109848-DSCN1213.JPG

men det står at du har en micra, men på bildet ditt ser jeg saab.

justeringa på ventilasjonen ser helt lik ut som i scaniaene på jobben så jeg antar det er i sabben spilleren er

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider