Kjetilr Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Hei da jeg skal handle litt deler i fra tyskland så hender det jeg kommer borti sauerkraut folk som ikke kan engelsk.. noen som har noen gode tips angående oversetting fra eventuelt engelsk/norsk til tysk og gjerne tilbake til norsk igjen da jeg heller ikke er verden stiveste i tysk.. noen som kan hjelpe meg? mvh kjetil rosenvold:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Du kan jo bruke Freetranslation... jeg skriver av og til noen frakke brev på fransk med den.. selv om jeg ikke kan fransk :P sjefen blir nå imponert da.. hehe.. her er link: http://www.freetranslation.com Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 takk takk.. den var veldig god..:) :) :) :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Bare hyggelig ;) Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 fikk til og med svar fra tyskland nå.. slettes ikke dårlig...:D Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Hehe, så bra :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg