m4r1us Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Hei, jeg prøver igjen jeg... har fått så mye nyttig hjelp herfra hittil. har en a4 1,8t som til tider er über tungstarta... men når bilen først starter går den så det suser. noen som har noen tips om hva det kan være.. ps har allerede byttet temp sensor, så den er det ikke. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 blir sikkert ENDA bedre om du legger i rett kategori også! ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Håper du har sjekka pluggene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4r1us Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Ja pluggene var det første jeg sjekka.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg