Gå til innhold

weber og kvasskam

Ranger emnet

pahf

Anbefalte innlegg

Hvis du har 1.8 8v, så ville jeg gått for en weber gasser el.no. 1xdobbel 45mm burde gjøre bedre nytte for seg en pierburg'en.

Schrick 276 kam er ålreit på denne motoren.. Husk at du må ha ny, eller modifisere den gamle innsugsmanifolden din hvis du skal ha annen gasser.. mest sannsynlig iallefall

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nok anbefale litt mindre enn 276 hvis en skal kjøre til daglig. Dobble webere fungerer fint, men krever mer service/instillinger enn vanlige gassere, passer også best på crossflow.

Ville ikke gått over 268 på en motor som skal brukes til daglig

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt om webere fins jo i hytt og gevær på internett.. jeg kjørte daglig med 276kam.. det er klart, den blir jo litt verre å temme.. Har du god clutch forresten? greit å tenke på før du begynner å trimme.. den tåler nok ikke all verden.. hehe.. gjorde den tabba engang, det er ikke noe moro å bare slurre heller..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daggis

Jeg kjøpte akkurat webere. 3000 for weberene med filter. 1000kr for innsug. Sveiser eksos nå, men regner med å bli ferdig iløpet av dagen. Kan legge ut et lite videoklipp så dere kan få høre lyden. Blir litt jalla da. 3" eksos hele veien :) Men det var det eneste de hadde inne, så da ble det det.

Men du har det på boble ikke sant?? Lurer på om det er litt dyrere med liggende, da flotørkammer blir en litt annen konstruksjon, det er no jeg har tenkt på selv. om det stemmer er en annen ting..

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider