pahf Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Hva slags kam og gasser vil dere anbefale til min 1.8l ? og hvor får jeg tak i dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Hvis du har 1.8 8v, så ville jeg gått for en weber gasser el.no. 1xdobbel 45mm burde gjøre bedre nytte for seg en pierburg'en. Schrick 276 kam er ålreit på denne motoren.. Husk at du må ha ny, eller modifisere den gamle innsugsmanifolden din hvis du skal ha annen gasser.. mest sannsynlig iallefall Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Vil nok anbefale litt mindre enn 276 hvis en skal kjøre til daglig. Dobble webere fungerer fint, men krever mer service/instillinger enn vanlige gassere, passer også best på crossflow. Ville ikke gått over 268 på en motor som skal brukes til daglig Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Det er jo den eneste bilen jeg har så, den skal nok brukes til vanlig ja :) Hva er prisen på dette da? og hvor mye må gjøres for å få det til å gå klokkerent ? Url ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 dette kan bli interesant ja... info info :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 alt om webere fins jo i hytt og gevær på internett.. jeg kjørte daglig med 276kam.. det er klart, den blir jo litt verre å temme.. Har du god clutch forresten? greit å tenke på før du begynner å trimme.. den tåler nok ikke all verden.. hehe.. gjorde den tabba engang, det er ikke noe moro å bare slurre heller.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 sant nok. dumt spm, men holder det med vanlig clutch eller må jeg ha en sterkere en da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Passer ikke GTi-clutchen da.. vil uansett tro at den du har holder hvis du bare skal bytte kam og gasser.. Bare den ikke synger på siste verset :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 nei det gjør den ikke. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 sweet.. noen som har noen hjemmeside eller vet om hvem som fører webere og kam i norge? eller må dette bestilles via utlandet? Liker hjemmesider med priser jeg:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 http://www.kwl-motorsport.de http://www.wl-motorsport.de har begge weber gassere, i norge så har vel http://www.krb.no slike ting, men kjøper du det nytt så koster det noen lapper, 4-5 stykk kanskje.. prøv heller å få kjøpt de brukt, står på mange volvoser og sikkert endel på gammle forder.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 koster sikkert ikke så mye brukt nei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Jeg kjøpte akkurat webere. 3000 for weberene med filter. 1000kr for innsug. Sveiser eksos nå, men regner med å bli ferdig iløpet av dagen. Kan legge ut et lite videoklipp så dere kan få høre lyden. Blir litt jalla da. 3" eksos hele veien :) Men det var det eneste de hadde inne, så da ble det det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by daggis Jeg kjøpte akkurat webere. 3000 for weberene med filter. 1000kr for innsug. Sveiser eksos nå, men regner med å bli ferdig iløpet av dagen. Kan legge ut et lite videoklipp så dere kan få høre lyden. Blir litt jalla da. 3" eksos hele veien :) Men det var det eneste de hadde inne, så da ble det det. Men du har det på boble ikke sant?? Lurer på om det er litt dyrere med liggende, da flotørkammer blir en litt annen konstruksjon, det er no jeg har tenkt på selv. om det stemmer er en annen ting.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 jeg har liggende. Er en golf motor i bobla :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg