Gå til innhold

Min 2001 Skoda Octavia RS

Ranger emnet

Madz_lunde

Anbefalte innlegg

Hey folkens!

Var for to helger siden i Drammen å hentet meg ny bil.

Gått 140 000.

DSCN4948.jpg

Kommer flere bilder om noen strakser, skal bare støvsuge og vaske litt:P

Er kjempe fornøyd så langt. Turen fra Drammen gikk strykelett!

Kom en Audi A4 2.0 TDI 2008 mod opp på siden av meg når han holdt på å kjøre forbi, når han var så langt opp på siden at eg kunne se han rett i øynene, bare giret eg ned i tredje og flat pedal, haha lo for meg sjøl lenge då... hoho.... :nono:

Mads.

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei

Gratulerer med ny bil, veldig bra valg, ja det tror jeg var artig, kjenner til følelsen :D

godt og se det kommer flere inn hit, det er trivlig her inne bare spør om det er noe du lurer på :)

Ole

Ja det var vidunderlig:) De nye diesel Audiene går jo ikke så alt for dårlig heller:)

jo takk for det Ole:) Merker det er god stemning på Octavia forumet:D

Mads.

*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.SkodaKlubbNorge.org

Den er der den, det kommer mere og mere nyere skodaer her, har jo vært mye gamle biler med i klubben, men nå kommer vi gutta på forumet også, :) kan ikke bare ha det gøy, vi må ha det litt morro også :)

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gammel skoda er driit....

til nød felicia kit car... den skoda klubb greia er jo stort sett en gjeng mobbeoffere som overlevde all skodamobbinga før da skoda var søppel...

hva med å lage ny klubb for "vag" skodaene?? slippe å blande inn de gamle greiene..

PS: pen bil du har fått deg der trådstarter... titta litt på den selv etter jeg solgte octaviaen min. hva ble prisen til slutt??

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg vi er flere som har tenkt på ny klubb......

Men hvis vi hadde startet ny klubb da og de "Gamle" ville være med, så skulle vi sakt nei da mener du?? hvor ble det av klubben er for alle med skoda og alle er velkommne?? jaja samme det..... IKKE KRITIKK, BARE LURTE :)

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan da være mulig å starte en egen klubb,for litt nye skoda biler..Hadde vært gøy :)

Dra på lange turer,på vei til treff og sånt.Er bare en som må ta ansvaret for det her..En som er sjef tenker jeg på da :)

Begynner jo liksom å bli endel folk med nye modda skoda biler..

Hva med et nytt treff,så kan vi diskutere det alle mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gammel skoda er driit....

til nød felicia kit car... den skoda klubb greia er jo stort sett en gjeng mobbeoffere som overlevde all skodamobbinga før da skoda var søppel...

hva med å lage ny klubb for "vag" skodaene?? slippe å blande inn de gamle greiene..

PS: pen bil du har fått deg der trådstarter... titta litt på den selv etter jeg solgte octaviaen min. hva ble prisen til slutt??

Takk for det du cossie;)

hehe prisen er hemmelig;) Men var fornøyd eg:)

*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider