Gå til innhold

Min 2001 Skoda Octavia RS

Ranger emnet

Madz_lunde

Anbefalte innlegg

Tro meg vi er flere som har tenkt på ny klubb......

Men hvis vi hadde startet ny klubb da og de "Gamle" ville være med, så skulle vi sakt nei da mener du?? hvor ble det av klubben er for alle med skoda og alle er velkommne?? jaja samme det..... IKKE KRITIKK, BARE LURTE :)

Er helt enig at alle må får lov til å være velkommen på treff osv osv, men kunne feks delt det inn i årsmodell osv?

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er bare tull at de gamle gutta med gamle skodaer skal hldes utenfor.

de jobber iherdig med å fikse sida med nyere skodaer og medlemmer.

så hvorfor ikke bare bli med dem, de har en side og en klubb og vill ha ungt blod inn i klubben. jeg har meldt meg inn og vil gjerne at dere gjør det samme.

det er jo interessen vi er ute etter ikke at noen skal stå utenfor og ikke få bli med på morroa.

hvis noen er intressert i det kan de sende mail til formannen i klubben og skrive adressen sin og bil type og modell.

e-mail adressa står på siden.

http://www.skodaklubbnorge.org

Skoda Superb Elegance

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg er litt enig med Nicolai her.... men fra spøk til revolver!

Vi trenger flere bilder, Madz!?

/M ;)

Ai Ai føler meg truffet av den revolveren:S hehe... De kommer hmmmmmm i morgen:P Skal låne meg speilrefleks. Håper det ordner seg....

mads.

*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er planene for bilen a? har du forresten noen planer? hehe..

gleder meg til mandag jeg :)

Ole

Hey folkens!

Planene for bilen er ikke så mange foreløpig. Men vi får se.

Mulig ny eksos, chip.

Men bildene mine er stuck i syden på ett kamera eg tok de med, så må finne meg ett nytt å ta med:P hehe.

Mads.

*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du spør meg så holder disse orginal hestene godt og vell :)

Eksos er kun pluspoeng, men husk at da må du få deg Feritta`s med dobble utblås.... dødsfeit lyd i denne :D

//M

Ja eg er godt fornøyd med orginal hestene, men syns det er litt "daff" eller lite trykk akkurat etter du har giret. En kompis av meg har en ibiza 20vt og den er nesten samme motor bare mindre turbo og litt sånn. Men den er det full guff rett etter du har giret. Men den er filter og chip i.

*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen flere bilder som er tatt med Handyman- jobb telefonen min! Dette måtte jeg gjøre etter som det speilreflekskameraet eg tok bilder med for en uke siden, forsvant til Spania på ferie:P

IMAGE_133.jpg[/img]IMAGE_132.jpg[/img]IMAGE_131.jpg[/img]IMAGE_134.jpg[/img]IMAGE_130.jpg

Kommer nok til å legge ut litt sånn framover, syns det er gøy å prøve å ta kule bilder på gøye steder:) Slik som en annen her på Octavia forumet er MEGET flink til:) han vet hvem det er:)

Mads.

*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider