momo Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Jeg kjører skapbil også har skapet sprekt på ene siden. Er en revne på 20-30 cm som jeg skulle ha fått tetta igjen.. Hva er best å bruke og hvor får jeg tak i det? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Bump! Noen må da vite.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Hva er skapet laget i da ? Glassfibersparkel? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Glassfiber ja. Skulle hatt noe annet enn glassfibersparkel, det blir alt for mye med bare det. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Er lange sprekker og hull i noen av skapene på noen av lastebilene på jobb. Der har de brukt den klassiske metoden; Ei god klyse teip (av den sølvgrå kraftige typen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 en sprekk i skapet må tettes med glassfiber duk, ikke sparkel. sparkelen vil sprekke opp etter litt. pass på å slip 7-10 cm rundt sprekken slik at du kan få litt heft. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Hall'a! Der må du bruke epoxy og en vevd glassfiber. Skapet er vel issolert med en styrofom tenker jeg, og den vil ikke tåle polyester, den smelter.. Og så er vedheften ikke så god med polyester. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg