Taskenspiller Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Need For Speed SE - På tide å mimre litt. Noen som har fått dette til å virke under WinXP? Får bare beskjed om at jeg har for lite minne. Yeah! Siter '88 Audi 100TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Den første ugaven du tenker på? Spesial Edition... Husker den ja! Irriterer meg LITT at jeg presterte å få lim på CD'en...:( Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taskenspiller Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 SE er 1. versjon med facelift. Noen nye baner. Vet ikke om bonusbil/bane var med i den originale eller kom i SE. Hadde aldri den originale. Fått det til å virke i DOS-mode på en Win98-burk. Litt morro å se igjen, men får ikke lyd. Ingen som har fått det til i XP da? Siter '88 Audi 100TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Om det ikke er alt for stort, kan du ikke legge det ut et sted i en par dager? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 har nfs2se det er minst like genialt :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Mener NFS SE inneholdt en nattbane (racing) og en rød Toyota Supra om jeg ikke tar feil. Lurer på hvor jeg kan få tak i det spillet igjen, klassiker. NFS 2 er ikke like bra på en måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Har NFS 2 SE,skal se om jeg får lagt det ut på DC++ i løpet av uka/helga:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by Taskenspiller Need For Speed SE - På tide å mimre litt. Noen som har fått dette til å virke under WinXP? Får bare beskjed om at jeg har for lite minne. Yeah! NFS SE inneholder banen "Lost Vegas" i tilegg til alt annet i den vanlige versjonen. For å få det til å starte i Windows XP: - Høyreklikk på programfilen, velg egenskaper. - Klikk på fanen kompabilitet og velg kjør dette programmet med Windows 95 kompabilitet. For å få lyd må du legge inn en emulator. WDM Sound er fin til dette formålet. Søk i Google så finner du programmet. Det finnes en tidligere tråd om spillet HER. ;) Noen som slår rekorden min forresten? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Need For Speed SE er en klassiker ja. Sinnssykt bra spill, og biljaktene her er noe av det bedre som er lagd. Alle bilene har ulike egenskaper - noe som er moro. Porsche 911 er overstyrt, Diabloen understyrt, Viper spinner konstant etc. Samme med NFS 3 - hot pursuit. Dette er også en av de bedre det siste tiåret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Hmm. Rimelig sikker på at jeg ikke hadde SE versjonen, men jeg hadde Lost Vegas allikevel. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 SE versjonen har også mulighet for LAN også hvis jeg ikke husker feil. Jeg lånte bort min jeg, og fikk den aldri tilbake :( ... Nå fikk jeg lyst til å spille det igjen Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Hvis noen vil laste ned need for speed 1 så ligger den på denne adressen. (uten videoer og bilstats++) Spillet tar da kun 26 meg!! http://www.classicgames.us/ Som det ble sakt tidligere så trenger man VDMSound for å få lyd. Dette kan lastes ned på denne adressen og inneholder forklaring: http://www.ece.mcgill.ca/~vromas/vdmsound/download/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Tusen takk for den adressen der! Så mange klassikere, og grei fart var det fra siden også. Utrolig mange minner som dukket opp da jeg så den listen over spill :D Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Hehe. Vil se Viper-presentasjonen, så jeg tror jeg finner den gamle boksen med cd`en i :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Skjekk systemkravene! Processor: P75MHz Memory: 12Mb Video: (S)VGA Det var tider det! 1000 takk for linken btw Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg