Hisap Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Hei. Jeg har kjøpt ny bil som har en mangellapp, forrige eier hadde ikke TUV papirer. Jeg har nå alle papirer klart og bestilt time for visning, har fått utsatt datoen den må vises innen også, men man har jo en frist på å "Omregge" bilen før den blir begjert avskiltet? Problemet er jo at fristen for Omregistreringen er før jeg har fått visning hos Tviltilsynet pga sommerferie etc, men mangellappen går ut først om 2 måneder så der har jeg plenty av tid. Spørsmålet er: Får jeg Omregistrert bilen før jeg har fått gjort unna mangellappen iom. At fristen går ut over 1 mnd etter fristen for omregistreringen? :thanks Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Ring Vegvesenet, de er de eneste som kan svare skikkelig på det. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Klart det går å omregistrere en bil med mangellapp. Betal omregistreringsavgiften, så blir ikke bilen begjært avskiltet. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 jepp betal regen jeg gjorde det på min värt avskilting på den i 4mnd så betalte jeg og fikk 16dager på meg og ordne resten Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Før var det ikke mulig å omregistrere en bil som hr skilter, som har mangellapp etc. Men pga. nye regler, er dette nå mulig:) Fikk med ett ekstra skriv om dette da jeg fikk vognkortet på min sist kjøpte bil, denne uken..:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg