Gå til innhold

Tysker look

Ranger emnet

MrControl

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det går en e36 i kristiansand med 10x18", men da må du valse. Det er en lilla 325, det har vært posta noen bilder av den her inne før. Skulle mene det er BMW345 som har posta de, men kan vel poste et jeg og for sikkerhets skyld.

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by saphire4x4

Det går en e36 i kristiansand med 10x18", men da må du valse. Det er en lilla 325, det har vært posta noen bilder av den her inne før. Skulle mene det er BMW345 som har posta de, men kan vel poste et jeg og for sikkerhets skyld.

Det bilde kunne ihvertfall ikke jeg se...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by saphire4x4

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Erlend%20Egeland/Mine%20%20dokumenter/MINE_WEB_OMR_DER/KRSAND_GATEBIL/RONNIE/%3Cbr%20/%3E01.JPG

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye den er valset... men er en del, det vet jeg.. Skal se om ikke denne linken funker..burde bli et bilde nu ja..

Den er veeeeldig lav og skammelig stiv så den går ikke oppi med 5 i bilen en gang, så vidt jeg vet... funker bra på den bilen faktisk..

ronnie_01.htm

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da sett endel biler med tysker look i norge... går en 318is i skien med 10.5*17 og så på en gul is som berg auto solgte... den hadde 10*17.. men mange har jeg ikke akkurat sett... håper jeg klarer å mekke noe tysker look med felgene jeg skal ha oxo... 8.5*18 foran og 9,5*18 bak =) må nok valse som en gud... men folk som kan bmw osv sier det skal gå

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider