TommyTott Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Jeg vil ha en liten dekor på plexiglass platen jeg har over forsterkeren. Tenkte da på noe som ser ut som om det er etset inn i glasser Slik som dette (det til høyre) Noen som veit om det er noe film jeg kan kjøpe selv noen sted, eller om det er noen i oslo omrpdet som selger slikt? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 fant ut at en betegnelse på denne folien er "sandblåst folie" Noen som veit hvor jeg kan kjøpe slik folie. Trenger ikke en stor rull, men 100*100 eller noe. Slik at jeg får prøvet meg litt frem. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Microplex har vel sånne "etches", men de er temmelig små tror jeg. Sjekk under "casemods->etches". http://www.microplex.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 alle bildekor firmaer har vel slikt liggende.har noe liggende jeg kjøpte for mange år siden som jeg brukte på baklampene så de skulle se hvite ut og ga vel 100 kr kvm mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg