Gå til innhold

Speilrefleks kamera HJELP

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

Du burde kjøpe litt stæsh til kamra.

Objektivet som følger med, som veldig gjerne er 18-55mm er veldig "ubrukerlig" dette objektivet er lagd for og fange det som vi som menneske ser.

Det er veldig artig og leke med et vidvinkel objekt (ikke fisheye)

Og et type tele objekt er kjekkt og ha. Selv har jeg en Sigma 70-300mm som jeg bruker mye til bilbilder. På objektivene som følger med. Du burde og ha en ekstern blitz og.

Stativ er en en stor fordel og ha med

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående MPX.no . Bruker dem så ofte jeg kan, da jeg vet jeg får varen raskt og sikkert. Billige er dem også ( i forhold til Komplett). Har aldri hatt noe problem med varene herfra. De sender i oppkrav om du vil det.

Amentio . Hadde en ordre der i fjor høst som jeg ikke ble helt fornøyd med. Tenker da på "lang" leveringstid. Var vel nesten 2 ukers ventetid da "de hadde varen på lager". (For de som syntes dette var lang leveringstid) Mener å huske at disse må du betale for på forhånd. Skal ikke være 100% sikker..men du kan jo bare prøve å bestille, så ser du hva du kommer frem til med tanke på betalingsmåten.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ta turen til mpx på kalbakken da ja ;) når de er så billige der som nettpris mer sakt hehe.kanskje du kim joiner meg ned :P?

det med ekstra linse kommer ikke til å skje i starten.. må bli litt vant til kameraet og kjenne det litt. så kanskje jeg dutter opp med en linse ell to etter hvert.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla fra Amentio jeg Titus, ikke noe å utsette på dem. Billig, fikk varene fort (selv om de kom i to forskjellige pakker med to forskjellige sporingsnr), ene CPU vifta passet ikke, så den fikk jeg returnert uten problem.

Betalte med MasterCard så jeg slapp oppkrav :)

Eller så kan du få kjøpe 350D'n min, så kan jeg oppgradere til 450D ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA har jeg Endelig EOS 450D og er en meget stolt eier av det kameraet .. masse kule innstilinger på den som jeg skal lære meg å skjønne meg bedre på...

takker alex for en god handel på lefdal. selv om jeg måtte dra helt til alnabru :P har btw tatt nesten over 400 bilder allerede med testing osv

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
DA har jeg Endelig EOS 450D og er en meget stolt eier av det kameraet .. masse kule innstilinger på den som jeg skal lære meg å skjønne meg bedre på...

takker alex for en god handel på lefdal. selv om jeg måtte dra helt til alnabru :P har btw tatt nesten over 400 bilder allerede med testing osv

Lurer på om du fortsatt er fornøyd med kameraet? Hvilket objektiv bruker du mest?:) Var det vanskelig å sette seg inn i innstillinger, teknikker, osv på dette kameraet? Vurderer å skaffe meg dette selv..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider