Liero Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Hallo..prøver å selge bilen til en kamerat. Nissan cherry turbo. bilen er en rask liten bil på 900 kg. som eier 1500 ccm og 115 hk. litt smårust. prosjekt. ødelagt topp, men dette er da reperabelt. selges billig pga. dårlig økonomi. kr 7000.... med intercooler extra turbo 8 vinterdekk på felg, og 5 nesten nye sommerfelger. to dumpventiler medfølger. en av de, nesten ny fra turboxs. Hvis dører, bagasjerom er av interesse kan det følge med på kjøpet. Bilde kommer!!!!! Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liero Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Har ingen flere bilder.. Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 gått langt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liero Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 hallo. bilen har gAtt ca. 150000km. hvis det er noe interesse kan prisen diskuteres. Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Er den kjørbar? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liero Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 bilen er kjørbar ja. ikke noe galt utenom toppen. hjulageret var ødelagt, men det byttet jeg nettop. Faktisk mere enn kjørbar. den er godkjent senket og henger som bare på veien. Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Hva er det som feiler toppen? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liero Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 reiner med at den er sprekt. ny topp får du brukt for rundt et par tusen kroner. Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Jeg har topp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liero Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Har du topp, vill du kjpe bilen, eller vill du selge toppen. Hvor mye vill du ha for den. Er den hel og i orden? Ellers kan du sikkert få kjøpt bilen litt billgere, så lenge du har deler osv. Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Må diskutere med en kamerat, kansje vi går sammen om å kjøpe bilen.. Sender deg en PM i løpet av dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Har ikke disse bilene 4x100? Hvilke vinterfelger er det som er til den bilen? Interessert i å selge et par? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 er vel 4x114,3 så vidt jeg veit.. samme som endel honda og mazda osv. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liero Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 hallo. dere for diskutere. hvis dere er interesert så kan sikkert prisen diskuteres. Når det gjelder felgene så er jeg ikke sikker. Målte de en gang jeg skulle se om jeg kunne bruke de til en annen bil, men husker ikke helt. Hadde ikke tenkt å selge felger utenom. Tenkte liksom på hele bilen. Har kjøpt meg ny bil nå, å den trenger man jo penger til. Det er jo tross alt en bmw. Så det var liksom for økonomiens skjyld. Hadde jeg hatt råd til å fikse på den ny topp selv, hadde jeg ikke solgt den i det hele tatt. Men hvis jeg ikke for solgt den kan jo alltids et felgsalg diskuteres. Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liero Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Bilen er solgt... Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg