Gloms Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1837 Hva synes om den spillern? ser jo dritbøs ut, men er den bra? Og er det 2 sett med phono utganger på den? Og hva er forskjellen på: Alpine CDE-9874RR Cd-spiller Alpine CDE-9874RB Cd-spiller Alpine CDE-9874R Cd-spiller Alle koster det samme, er det bare fargene som er forskjellige? Og hva vil det si at det er 4x45 Watt, er det dårligere enn 4z50 Watt, spiller x50 bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Ja, det er 2 utganger på denne spilleren. Fargen er det einaste som skiller dei forskjellige spillerene. 50w er litt kraftigare enn 45w, men spiller vel ikkje bedre. (men kanskje bittelitt høgare, men om du høyrer det er vel ein annen sak!) Uansett so er det nok ikkje meir enn 20w du får ut av forsterkeren til spilleren. (omtrent alle oppgir for høg effekt) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 kjøp heller denne du.. brukt, men ørten ganger bedre enn den andre der. 3 rca utganger tids komp delefilter til aktiv deling, og mye befre lyd del Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 "denne" og "brukt" ? prøver du å linke til en annen spiller? eller mener du jeg bør kjøpe den jeg har spørt om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg