Gå til innhold

Trenger hjelp b23et

Ranger emnet

Jofrode

Anbefalte innlegg

hei trenger seriøst hjelp nå går alt feil her.

har satt inn en ny b23et med 531topp å lh 2,4

probleme er at den går som en dass fusker litt når den kjøres på lavt turtall. klarer ikke å spinne en gang . får en hel hau med feilkoder ,fikser jeg feilen kommer den bare opp igjen.

har en t3t4 turbo garret kopi 3lmm å 968dyser.

noen som kan hjelpe meg her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen andre som har noe innspill ?

feilkoder 1.2.2 1.2.3 .1.3.3 får ikke flere feilkoder opp før jeg har fått sletta de ,men det funker jo dårlig for uz å jeg gjør forsvinner de ikke .. pliz noen som har en ide kom med den haster litt har så lyst til rudskogen med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har fjerna formotstandene for 968-dysene!?

Er alt av sensorer fra F/FT/FK montert? Er ikke alle som fra ET som passer!

Virker jo som du har gjort noe skikkelig galt siden du får en serie med feilkoder, og det ikke hjelper når du bytter div deler!

Feil på hjerne? Ledningsnett riktig lagt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LMM er 3" tom, men det kan hende det er er vakumlekkasje et sted mellom LMM og innsugspakning, lekker det luft et sted vil alt bli bare tull. Kjøp startgass og spray det rundt alle skjøter. Øker turtallet lekker det.

lekasje har jeg sjekket ingen lekasje . synes dette er veldig rart ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har fjerna formotstandene for 968-dysene!?

Er alt av sensorer fra F/FT/FK montert? Er ikke alle som fra ET som passer!

Virker jo som du har gjort noe skikkelig galt siden du får en serie med feilkoder, og det ikke hjelper når du bytter div deler!

Feil på hjerne? Ledningsnett riktig lagt opp?

formotstadene er fjerna .

ja ledings nette skal være helt riktig.

Men vist noen har et koblingsjema er jeg intresert. snart rudskogen jeg vil der ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sviver ikke så bra på tumgang . den sviver men vist jeg gasser på å slipper gassen dauer den . må jyssom holde den til den kommer på tumgang .

jeg har prøvd med 3 forsjellig tomgangsregulatore . men hjelper ingen ting .. bensintrkket ligger på 3,8 uten vakum..ny bensinpumpe har jeg prøvd hjelper meg jyssom ingen ting .. forstår meg rett å slett ikke på dette her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider