Gå til innhold

Trenger hjelp b23et

Ranger emnet

Jofrode

Anbefalte innlegg

Syns jeg leste at du hadde lh2.4 med org. chip et sted bare..

Men funker det så funker det...

Blir vel greit når du får byttet drevet sikkert..

nei har en chip ,men vet ikke åssen har ikke sjekka fikk den med bilen eller var vel montert husker ikke helt ..men den motoren ble jo vrak kansje pga chip ?

men nå bygger jeg en motor som :cab :cab ikke skal stoppe med det først m råder smidde stempler samt veiv i b23et så det stopper vel ikke med det først vist man får rikitg fin blaning ;)

gleder meg vilt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du fått montert svinghjulsgiveren å svinghjulet rett?

det er jo 60-2 svinghjul til lh 2,4. å når motoren står i null så skal jo partiet i triggerkransen som ikke har hull stå vendt mot plaseringa til starteren.

på min bil så må jeg koble ut tomgangs motoren for å få motoren til å bli stabil på tomgang. med tomgangsmotoren tilkoblet så jager motoren på tomgang.

men du må no iallefall få bytta drevet til registeret å så stilt det rett, det er jo første bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du fått montert svinghjulsgiveren å svinghjulet rett?

det er jo 60-2 svinghjul til lh 2,4. å når motoren står i null så skal jo partiet i triggerkransen som ikke har hull stå vendt mot plaseringa til starteren.

på min bil så må jeg koble ut tomgangs motoren for å få motoren til å bli stabil på tomgang. med tomgangsmotoren tilkoblet så jager motoren på tomgang.

men du må no iallefall få bytta drevet til registeret å så stilt det rett, det er jo første bud.

Ja det er rikig.. skal ut å monter register nå ;) vist ikke det funker nå.. er bilen til salgs hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey mm . men høres sånn ut på filmen ikke i virkiligheten ..

heh .. dårlig kamra . , har du noen andre idere ?

hvordan ser pluggene ut?? har du ny bygget motor? har ikke lest så mye her.....

244 75-mod. b200ft,3",stoor kjøler,t4. solgt!

242 79-mod(prosjekt)

945 isbil,bur,esab sperre.

o4 toyota shiheis 4x4 d4d.

http://www.bilforumet.no/200-serien/200837-244-turbo-75-mod.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei trenger seriøst hjelp nå går alt feil her.

har satt inn en ny b23et med 531topp å lh 2,4

probleme er at den går som en dass fusker litt når den kjøres på lavt turtall. klarer ikke å spinne en gang . får en hel hau med feilkoder ,fikser jeg feilen kommer den bare opp igjen.

har en t3t4 turbo garret kopi 3lmm å 968dyser.

noen som kan hjelpe meg her ?

veit du at det er signal fra bakaksel??

244 75-mod. b200ft,3",stoor kjøler,t4. solgt!

242 79-mod(prosjekt)

945 isbil,bur,esab sperre.

o4 toyota shiheis 4x4 d4d.

http://www.bilforumet.no/200-serien/200837-244-turbo-75-mod.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider