yarne Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hei jeg har en dy9412 som sitter montert i bilen min. også fikk jeg kjøpt noe sterio billig av en jeg jobber med. Det var en pioner TS-W121spl. jeg lurer på om noen har noe erfaring med hvem av de som er best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Min mening, dynabel...og ja, jeg har testet begge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Min mening, dynabel...og ja, jeg har testet beggeJeg er imponert... best til hva? Trådstarter spør kun om hvem som er best, og det er en temmelig umulig oppgave å svare på uten å vite mer om hva han legger i dette. ;) Best til å spille høyt? Best til å spille dypt? Best til å spille riktig? Best i en lukket kasse? Best i en portet kasse? Best i en båndpasskasse? Best i en ´62 Mini? Best i en ´03 Excursion? Mye av dette er neppe relevant her, men å utrope ett merke til en vinner basert på noe så diffust og subjektivt som "best" her, blir feil. Ingen bombe at du synes dynaBel er best akkurat, men det kan jo like gjerne være at begge er like dårlig egnet slik trådstarter vil bruke dem... Yarne, prøv begge når du først har dem i hus, stol på dine egne ører og hvem du selv liker best. Drit i hva andre mener... det er du som skal leve med disse, både ørene og subwooferen. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 "best" vil si hva som er mest pop om dan... til så få kroner som mulig. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 om det er som Blogz mener så Pioneer uten tvil.. Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Jeg er imponert... best til hva? Trådstarter spør kun om hvem som er best, og det er en temmelig umulig oppgave å svare på uten å vite mer om hva han legger i dette. ;) kanskje derfor han svarte som han gjorde.. Ganske relative spørsmål å komme med, hehe Jeg har hørt pioneer bassen, og om det er mest mulig bass for minst mulig penger kan jeg holde på den, for dynabel bassen har jeg hørt lite på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg