Gå til innhold

Nytt anlegg til Toyota Carina 1997 modell

Ranger emnet

StreetPower

Anbefalte innlegg

Jeg er naa i tyskland, og vurderer aa kjöpe nytt anlegg til bilen.

Jeg har ikke med bilen sü er usikker hvor store hötatere jeg kan ha foran og bak uten aa kjeere i plaset, noen som vet?!! Og npen som kan anbefale meg hva höytalere som er bra til resten av det jeg vurderer aa kjöpe.

Det jeg vurderer aa kjöpe

- Crunch Subwofer gtr-400.

- JVC kd-g 182 usb

- Ratho twister tw-500 eller 1000 forsterker.

Bare a komme med komentaerer til dette ogsaa.=)

Siden jeg ikke behersker tysk veldig godt saa sliter jeg med aa faa raad her.

Takk!

mvh Erik

BMW E36 318i

Totota Carina 1.8 **SOLGT**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er utstyret du vurderer så kan du like gjerne handle no annet billigcrap i norge :p

Hei, ok. Jeg har ikkke peil på bil stero. Men det som før er nevnt her var ikke av det billigste de hadde ihvertfall. Menmen..

Hva ville du byttet ut av det jeg viste til her da??alt?

Hvorfor skulle en kjede som MediaMarked bare t a inn drit da:S.

Og er en god del av innlegget mitt som enda ikke er besvart , f.esk hvor store høyttalere jeg kan sette inn foran og bak:)

BMW E36 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JVC KD-G182 finnes ikke...

MediaMarkt fungerer på mange vis som norske elektrokjeder... selger utgåtte produkter på "tilbud" og "lavpris" til godtroende kunder. Ikke mye i Tyskland som er så mye billigere enn i Norge, med mindre du som sagt finner "gamle" og/eller lokale merker og produkter knapt noen seriøs forhandler i Norge vil ta i.

Ratho kjøper ferdige Kina-produkter og setter sitt eget merke på... det greier vi i Norge også.

Carina'en din tar ihvertfall 6,5" i fordørene, og 5,25" i hattehylla om det er en sedan du har. Hvilken type/antall dører har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JVC KD-G182 finnes ikke...

MediaMarkt fungerer på mange vis som norske elektrokjeder... selger utgåtte produkter på "tilbud" og "lavpris" til godtroende kunder. Ikke mye i Tyskland som er så mye billigere enn i Norge, med mindre du som sagt finner "gamle" og/eller lokale merker og produkter knapt noen seriøs forhandler i Norge vil ta i.

Ratho kjøper ferdige Kina-produkter og setter sitt eget merke på... det greier vi i Norge også.

Carina'en din tar ihvertfall 6,5" i fordørene, og 5,25" i hattehylla om det er en sedan du har. Hvilken type/antall dører har du?

Ok, takk.

Men hva med JVC anlegget da.. Er det dorlig?

Saa gaske bra ut grafisksk sett ihverfall.

BMW E36 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,

Ser dette bedere ut`?

-Pioneer DEH-50UB Cd-spiller

Forsterker "FORCE" 4F800

Kraftig 4-kanals forsterker - 800 Watt

Mosfet Power

200W x 4 maks @ 2ohm

85W x 4 RMS @ 4ohm

400W x 2 brokoblet

Dobbeltsidige kretskort

Remote Subwoofer Level Control

Variabelt Low-Pass delefilter

High-Pass delefilter

Variabel 18 dB Bass Boosts

Høyttalere "FORCE" F-369

3-veis høyttalerpar 400 Watt maks. effekt

1"Polymide Dome diskant

2 1/" polycone mellomtone

Frekvens område 50Hz-20kHz

Følsomhet 92 dB

Subwoofer "FORCE" FS-12

12” subwoofer

500 Watt maks effekt

250 Watt RMS

Følsomhet 94 dB/m

4 Ohm

kansje bytte ut subben?

BMW E36 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KD-G182 er helt ukjent/finnes ikke!! Sjekk modellbetegnelsen på det du har funnet en gang til.

Skal du ha 6x9" høyttalere må du skjære i bilen...

Gjør ikke noe kjære i bilen, så lenge jeg får god lyd og et filnt resultat. Men hvor mangen pommer ville du hatt da?Eller kan jeg ha uten å kjære?

Skrev feil, det var jvc kd-g821 usb

hadde vert veldig sjekt aa vite hvor stpre jeg kan ha i foran og bak. Tengte aa bestille de paa nettet saa jeg hadde de naar ejg kommer hjem.

BMW E36 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider