Melicon Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 hei. Er litt nyskjerrig på om det er noen flere som har hatt problemer med rockford t40001bd? kjøpte meg først 1 og den fikk jeg aldri testa skikkelig, den small etter noen timer, så sendte den på reprasjon, og har ikke fått den tilbake enda, og det er over ett halvt år siden, det synst jeg er temmeli dårli service osv, bilradiospesialisten... Så på den tiden kjøpte jeg meg enda en rockford t40001bd og den funka kjempe fint til nå, den small på lavt volum, kom noen gnister osv. Nå når jeg kopler den til kommer det en stygg lyd av forsterkeren og det lyser protect, samme som den andre forsterkeren, akkuratt samme greia har skjedd med begge forsterkerene. Er jeg maks uheldig, eller har rockford så latterli dårli kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 30001BD og 40001BD er faktisk utrolig dårlige, kjenner til mange som har blåst disse ampene... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melicon Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Merker ditta der, møkk hele driten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg