ArneA6 Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hei, Har nå kjøpt meg en A6 Avant 2007 modell. Får den om en uke og kan knapt vente!! Bilen er utstyrt med navigasjon (DVD), men det var en ting jeg lurte på. Skal denne DVD'en settes inn i CD-veksleren (6 CD) i hanskerommet? I tilfelle betyr det at jeg i realiteten har da "kun" plass til 5 CD'er om gangen (ikke at det ikke holder), men det undret meg at jeg skal sette inn en DVD-ROM i en CD spiller? Har aldri hatt Audi tidligere, men etter en prøvetur i bilen ble jeg overbevist! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svinepelz Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Hei, Har nå kjøpt meg en A6 Avant 2007 modell. Får den om en uke og kan knapt vente!! Bilen er utstyrt med navigasjon (DVD), men det var en ting jeg lurte på. Skal denne DVD'en settes inn i CD-veksleren (6 CD) i hanskerommet? I tilfelle betyr det at jeg i realiteten har da "kun" plass til 5 CD'er om gangen (ikke at det ikke holder), men det undret meg at jeg skal sette inn en DVD-ROM i en CD spiller? Har aldri hatt Audi tidligere, men etter en prøvetur i bilen ble jeg overbevist! Heisann I min '03 sitter navi-dvden i spilleren foran. I skifteren har jeg 6 cder. Lykke til med grom skyss! Siter ______________________________________________ '03 A6 1,8TQ Avant '03 Yaris 1.0 '75 Volvo 242L for finværsdagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg