Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=2050516;username= Prøver once again å legge den ut for salg :) Orker ikke annonse på finn.no til 400kr. Men hadde vært artig å se hvor mye bilen kunne gått for. Får jeg litt selger jeg selvfølgelig. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 80.000? Lykke til, det trenger du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Jeje... Hvordan ligger du an mtp å flytte grøftelysa inn i fanger'n?:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 sluquet skrev: 80.000? Lykke til, det trenger du :) Selvfølgelig smører man på litt ekstra :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Sandmo skrev: OT Hans, men her var du faktisk litt søt:) Og uten tvil klassens kjekkeste;) Please....... Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Haansi skrev: Selvfølgelig smører man på litt ekstra :) Joda, det er jeg helt enig i. Men du smører jo ikke bare på litt ekstra, du bruker opp en hel boks smør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Haansi skrev: Please....... Skal jeg slette det?:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 sluquet skrev: Joda, det er jeg helt enig i. Men du smører jo ikke bare på litt ekstra, du bruker opp en hel boks smør. Bra det ikke er du som skal kjøpe den da : ) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Sandmo skrev: Skal jeg slette det?:) Hadde ikke hatt noe imot det nei:D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Haansi skrev: Hadde ikke hatt noe imot det nei:D Kan jeg poste det i Kosekroken a?;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Du får leve med håpet med den prisen:) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Sandmo skrev: Kan jeg poste det i Kosekroken a?;) Nei :D Drunken_M skrev: Du får leve med håpet med den prisen:) Jeg klarer nok ikke 80 nei, men rundt 70 tror jeg at jeg skal klare. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Haansi skrev: Nei :D Damn:( Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Stakar :( Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Angående å flytte lysa lengre inn i fangeren, så tenkte jeg at jeg skulle se på det i kveld. Har frihelg, så har god tid. Kom også en fyr forbi som jobber på mekk, og han mente at det ikke skulle være slikt gulskjær i lyset som det er.. Egentlig skal det være lys med blåskjær fra de.. orginalt. Så han skulle sjekke det opp, så får vi se hva som skjer : ) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg