Gå til innhold

Haansi's Audi A4 20V [SOLGT]

Ranger emnet


Haansi

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Veiledninger til deg etter MIN smak: Kjøp deg orginale speil, få tak i orginal frontleppe, ta av skjørtene og poler den. Swirls i lakk kan enkelt poleres vekk med maskin. Det du ser er ikke riper, den blir sånn med årene bare. Og der det er grove riper, der er det grove riper, ikke noe å gjøre med det :)

 

Og angående de modsa jeg nevnte, så vil du få en mye "tyskere" bil. Det å ha en bil som ser "unik" ut er ikke alltid unikt fordi det er pent. Kan ofte være unikt fordi det ikke faller i smak hos så mange med samme bilen. Senken er pen, stilig med 17 og lavprofil og bra at du har oppdatert til facelift lykter foran :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du tenke slik:

-Hvor mye får du igjen av lakkeringen når du selger bilen

Kommer an på

-Km stand

-Ekstrautstyr

-Motorstørrelse

 

-Hvor synlige er skadene i lakken på "normal" avstand?

 

Er panseret brutalt varmeskadet, så skjønner jeg at du vil omlakkere det, men du trenger ikke lakkere hele bilen fordi om. Framskjermene kan også lakkeres uten at du tar resten av bilen :)

 

Penger spart er penger tjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort at det blir bulk fra innsiden på disse bilene. Og slike bulker koster mye å rette ut. Ligger panser ute på finn for 600 som skal være i fin stand. Og når det gjelder lakkering, ikke vær redd for å prøv på egenhånd først. Er jo bare å pusse ned om du ikke får det til :)

 

Jeg gikk 10 000 i minus på en 1.6 som har gått 280 000 i fjord. Det er under 1000kr i måneden for å ha en bil som ser langt over gjennomsnittet pent ut. Jeg kjøpte den for 37, kostet den 25000 i deler og solgte den for 54000 et år senere. Men husk, man taper mye mer på å eie en ny bil pr år enn å ta en gammel en å friske den opp. Og før salg så er det lettere å selge den med orginal front. Skjørtene tror jeg ikke har noe betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, skjønner :)

 

Dog fikk jeg faktisk sykt mange henvendelser på bilen når jeg la den ut i vinter. Var jo en fyr som mente kan skulle gi 78 for den, men hvor pengedyktig han var vet jeg jo ikke. Han virka dog seriøs. Hadde flere lengre samtaler med han på telefon.

 

Men altså, angående tap så har jeg vel egentlig bare gitt opp. Bil er tap-tap uansett. Jeg føler dog at jeg får det igjen i gleden det gir meg å ha noe som man blir såpass opphengt og glad i. Mange bruker mye mer penger på klær og mat i året enn det vi bruker på bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig :)

 

Men ja, stylingen blir nok som planlagt. Kanskje noe annet skjer senere. Jeg liker hvertfall bilen utrolig godt nå, og får veeeeldig masse god tilbakemelding fra alle mulige folk.

 

Mange liker nok ikke looken, men det går de leve med ;)

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår