Gå til innhold

Haansi's Audi A4 20V [SOLGT]

Ranger emnet


Haansi

Anbefalte innlegg

Alt jeg leser er "bla bla bla" fra en bedreviter som synes det er utrolig festlig å krangle på diverse forum.

 

Jeg gidder ikke å diskutere det med deg mer, men du burde klare å la folk gjøre som de vil når det gjelder bilannonser på en gratis side. Hvis du vil slippe sånt så bruk finn.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Någe du ville? Eg ekje 30 år og stuck på et forum hvertfall. Gå å lag grød, kid'en vente.

 

Stuck på et forum? Er det ikke akkurat dét du er? "Innlegg: 3.838".

 

Hvis vi sier at du bruker i gjennomsnitt 3 minutter på å skrive et innlegg, da er vi oppe i 11.649 minutter. Deler vi dette på 60 får vi 194,15 timer, altså har du skrevet innlegg her i over 8 døgn i strekk. Hvem var "stuck" sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jaggu bra idiot sluquet.

 

Har bedt dere pent om å ta idiotkrangelen en annen plass.

 

Er vel forsåvidt snart tid for å hente ungene dine i barnehagen? Så spar meg for driten din her.

 

Idiot? Ja, hehe. Det er akkurat det jeg er. Det er vel derfor jeg har fått støtteerklæringer på private meldinger her, fordi jeg er en idiot som ikke kan snakke for meg, jeg er rett og slett stokk dum. Det er jo også festlig at det er JEG som er idiot når det er flere andre som bidrar til å "ødelegge" den flotte tråden din. Hvor mye pissprat er det i denne tråden fra før av? Hvor mange av de over 800 inleggene du har i denne tråden omhandler bilen din?

 

Ikke at jeg har barn, men når ble det plutselig negativt å være far? Etter hva jeg har hørt er det noe av det beste som kan skje et menneske.

 

Jeg tar noen innlegg med litt opphetet debatt fremfor innlegg som bare innholder "FETT AZZ + en hel haug med smilefjes" (ref. din tråd). når som helst, men det er sikkert bare jeg som er gammeldags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med livet ellers.

 

Er ikke jeg som bruker tiden min på diskutere bilsalg med gutter på et forum som er så unge at du kunne vært forelder til de.

 

Men hver sin smak!

 

Se der ja, der kom den klassiske kommentaren om livet. Det er omtrent det beste argumentet som kan brukes i en diskusjon, bra jobbet.

 

Nei, dette har jeg jo brukt enormt med tid på, jeg er nesten flau. 10 innlegg på tre dager, at det går an! Videre er vel 11 år litt tidlig alder å bli far i tror jeg. Du får bruke tiden din på noe mer fornuftig enn å diskutere med meg, kanskje du skal skrive 800+ innlegg om en A4? Det virker som et fornuftig tidsfordriv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye pissprat er det i denne tråden fra før av? Hvor mange av de over 800 inleggene du har i denne tråden omhandler bilen din?

 

kanskje du skal skrive 800+ innlegg om en A4?

 

Vet ikke helt hva, men det er noe som ikke stemmer her.

 

Og hvis denne diskusjonen nå skal gå over til at du skal hetse meg fordi jeg bruker tid på å fortelle andre hva jeg gjør med bilen min (noe faktisk veldig mange her viser interesse for), så skjønner jeg ikke hva du gjør på bilforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva, men det er noe som ikke stemmer her.

 

Og hvis denne diskusjonen nå skal gå over til at du skal hetse meg fordi jeg bruker tid på å fortelle andre hva jeg gjør med bilen min (noe faktisk veldig mange her viser interesse for), så skjønner jeg ikke hva du gjør på bilforumet.

 

Uff, der gikk jeg på en kjempeblemme. Jeg glemte å sette "om en A4" i gåsetegn.

Jeg hetser deg ikke, jeg bare gir deg svar på tiltale. Du mener at jeg har kastet bort så fryktelig mye tid på dette, jeg viser deg bare hvor mye mer tid du har kastet bort selv. Videre tviler jeg sterkt på at det er så jævlig mange som er så himla interessert i å vite at du har en pakke på posten på vei til deg, og akkurat i dag er den registrert i Oslo. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår