Gå til innhold

Haansi's Audi A4 20V [SOLGT]

Ranger emnet


Haansi

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja, styr unna alt på biltema av lakk ting, så lenge det er en såpass fin og ny bil ;) bare drit det de selger.. flasser etter 2 timer.

 

så kjøp all lakk fra samme forhandler og hør etter om de kan brukes sammen:)

Kjedelig om det skulle koke når du får på siste lag med klarlakk eller noe sånn;)

Lykke til=)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå forresten å seig i en fergekø mot Sogndal på lørdag, hvorpå det kommer en emblemfri tyskregistrert B7 med svarte ruter og to FEITE potter bak og blåser forbi hele køen i et drag. Nå kjenner ikke jeg til looken til B7 nok til å vite hvilken modell det var, men med tanke på den sinnsyke aksen han hadde opp igjennom tunnelen der ligger vel sjansen til stede for at det har vært en S4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, det er ikke pause i prosjektet mitt her heller. Venter febrilsk på at følgende deler skal komme i posten:

 

M3-list til bakluka

Ny girkulepose

Hella micro DE

Xenon til de nye grøfterne

 

Hele bodysettet jeg har nå er faktisk solgt. Så så fort disse pengene er på konto kan jeg få dratt på skrapen og hentet delene som skal erstatte disse, og deretter sendt delene til kjøperne.

 

Så lurer derfor på følgende:

 

Hvordan får jeg demontert originale sideskjørt og nedre del av bakfanger? Bilene står på skrapen, og har bare en halvtime på meg. Klarer jeg få av disse delene på den tiden, eller er det mye stress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bakfangeren er det 2 stjerneskruer eller torx. Er iallefall stjerne på facelift. Resten er slike dårlige klips som du må vri av fra innsiden eller noe. Kan godt hende det er orginale skjørt under skjørtet du har på nå da. Men de "skvettlappene" eller hva det er, må du sikkert sette på. Disse er festet på en ukomplisert måte, så dette finner du nok ut av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår