Gå til innhold

Haansi's Audi A4 20V [SOLGT]

Ranger emnet

Haansi

Anbefalte innlegg

Min og er sånn ved høyre siden der, men tror det er pga jeg tok på listen på lyktene med litt for mye sicaflex, får angel eyesene i løpet av noen dager så skal prøve på nytt da :P

Angrer på eg kjøpte senke sett, bilen min er høyere foran enn bak :(

Du må mekke en tråd på bilen din :D

Så får vi jevnlig update med bilder og endringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått sporingsnummer hos hottuning.eu.

DHL kunne fortelle at de ikke hadde noe med levering i Norge å gjøre, da dette var en Global Mail som ble overlevert til posten i Norge.

Posten visste heller ikke hvor pakken var, men mente at leveringstiden ikke var gått over det som var normalt fra belgia.

Oppsummering:

Posten vet ikke hvor senkesettet er.

DHL vet ikke hvor senkesettet er.

Hottuning.eu sier det ble sendt fredag 19. september.

Søker jeg på sporingsnummeret, finner jeg ingenting. Hottuning mener det er fordi DHL ikke har scannet pakken enda, noe som virker VELDIG merkelig dersom den er sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke egentlig.

Synes det virker veldig suspekt.

Hvis DHL ikke har scannet pakken enda, virker jo sannsynligheten for at den ikke har gått ut av belgia enda VELDIG stor. Og har den ikke gått ut av belgia, så blir det vel både snø og faenskap før jeg får driten.

Scanner ikke slike selskap pakkene for hver mellomstasjon de er innom?

Hottuning sier de beklager forsinkelsen, men mener jeg skal ha settet innen de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakken skal bli scannet samme dag\dagen etter når de mottar den. Av og til, som på jobben vår. så blir den scannet inn i Winedi hos oss -og blir sendt over nettet til posten, så da ligger den inne FØR de har den til og med.

Og at den ikke har blitt scannet inn på noen uker(?). Er meget suspekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider