Gå til innhold

Haansi's Audi A4 20V [SOLGT]

Ranger emnet

Haansi

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja, vet ikke helt hva man skal tro.

Rinte DHL igjen nå, og det eneste de fant av data på den pakken er at den skal sendes med noe som heter DHL Global mail. De kunne ikke en gang bekrefte at pakken var plukket opp hos de i belgia. De sier også at Global mail-opplegget tar den norske posten over når det kommer over grensen, og jeg måtte derfor kontakte DE for å få info.

Hvordan kan dette stemme når ingen engang kan finne ut om pakken er kommet til Norge?

Posten hadde ikke en fjerneste anelse om hva DHL Global mail var for noe, og ba meg kontakte hottuning igjen...

Og det eneste hottuning sier er jo at de forventet at jeg har settet innen de nærmeste dagene. Hvordan kan de si det, når de ikke engang kan gi meg en bekreftelse på at det er sendt?

Alt jeg har er et sporingsnummer, som kun sier at pakken skal sendes med "DHL Global mail".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppga du sporingsnr til Posten?

Når jeg bestilte pakke fra USA var sporinga til USPS (amerikanske postvesenet) elendig etter pakken kom til Norge. Så jeg ringte Posten og oppga det amerikanske sporingsnr, han brukte et par min og ga meg et norskt sporingsnr som jeg tasta inn på posten.no og det fungerte perfekt :)

Da fikk jeg mye mer detaljert oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga nummeret til de ja, og han fant ingenting.

Hjelper ikke stort når jeg ikke engang har en bekreftelse på at varen har gått ut av lageret deres i tyskland. DHL fant noe, men det eneste de fant var info om at den skulle sendes med DHL Global mail. Ingen info om når den var mottatt av DHL, ingen info hvor den er i verden - om pakken i det heletatt eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingenting fra hottuning, og i postkassen var det ingenting.

Begynner å bekymre meg over det her.

Regner med at settet ikke engang er sendt. Da vil jeg hvertfall heve kjøpet, så kjøper jeg KW justerbart fra NBS neste mnd.

Konge førsteopplevelse jeg fikk med ebay hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider